7/2010. (VII. 21.) KIM rendelet
7/2010. (VII. 21.) KIM rendelet
a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint a kisebbségi önkormányzati képviselők választása költségeinek normatíváiról, tételeiről, elszámolási és belső ellenőrzési rendjéről1
A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 153. § (1) bekezdés g) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 12. § f) pontjában és 27. § a) pontjában megállapított feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. § (1) Az Országos Választási Iroda (a továbbiakban: OVI) vezetője felelős a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint a kisebbségi önkormányzati képviselők választása (a továbbiakban: választás) pénzügyi feladat- és költségtervének elkészítéséért. A feladat- és költségtervet a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (a továbbiakban: KEKKH) elnökének egyetértésével kell elkészíteni. A feladat- és költségterv jóváhagyásáról a közigazgatási és igazságügyi miniszter (a továbbiakban: miniszter) dönt.
(2)2 A helyi választási iroda (a továbbiakban: HVI) az országgyűlési egyéni választókerületi választási iroda (a továbbiakban: OEVI) és a területi választási iroda (a továbbiakban: TVI) vezetője, a fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatója és a KEKKH elnöke választási feladatai tekintetében
a) felelős a választás pénzügyi tervezéséért, lebonyolításáért, elszámolásáért,
b) felelős a pénzeszközök célhoz kötött felhasználásáért és ellenőrzéséért,
c) gyakorolja a választás pénzeszközei feletti kötelezettségvállalási és utalványozási jogot, valamint – szervezeti és működési szabályzatának megfelelően – felhatalmazást ad az ellenjegyzési jog gyakorlására,
d) gondoskodik a választás céljára szolgáló pénzeszközöknek az elkülönített számviteli kezeléséről.
2. § (1) A választás helyi és területi feladatai előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül az 1–4. mellékletben felsorolt tételek, normatívák szolgálnak.
(2) A pénzügyi fedezet számításánál a népességre, a választópolgárok számára vonatkozó adatokat a KEKKH által megállapított, a központi személyiadat- és lakcímnyilvántartásból a névjegyzék összeállításához használt, valamint a névjegyzékhez összeállított adatállomány alapján kell figyelembe venni.
3. § (1)3 A miniszter a KEKKH és a fővárosi és megyei kormányhivatal részére a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium költségvetési fejezetén belüli előirányzat-átcsoportosítással, a megfelelő kiemelt előirányzaton biztosítja a választás pénzügyi fedezetét.
(2)4 A KEKKH a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t, az OEVI-t és a TVI-t megillető részét a TVI részére, az illetékes fővárosi, megyei közgyűlés hivatalának pénzforgalmi számlaszámára folyósítja. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és az OEVI-t megillető részét a települési önkormányzat polgármesteri hivatala (közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatal) pénzforgalmi számlaszámára folyósítja. A választásokra biztosított pénzügyi fedezet kiemelt előirányzatonkénti elszámolását a 12. melléklet tartalmazza.
(3) A választás kiadásainak fedezetére rendelkezésre álló, az 1–4. mellékletben meghatározott normatívák szerinti összeg a szavazás napját megelőző 20. munkanapig előlegként kerül folyósításra, illetve átadásra. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és OEVI-t megillető részét a választást megelőző 15. munkanapig folyósítja.
(4) A választás alábbi személyi juttatásainak folyósítására, illetve átadására csak a pénzügyi elszámolás elfogadását követően kerül sor az alábbiak szerint:
a) a HVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről a TVI vezetője a HVI pénzügyi elszámolásának elfogadásával dönt, és haladéktalanul intézkedik a folyósításáról,
b) a TVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt; a személyi juttatások fedezetét a KEKKH elnöke a döntést követő 8 munkanapon belül folyósítja,
c)5 a fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatója személyi juttatásának kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt, és intézkedik a fedezet rendelkezésre bocsátásáról.
(5) A miniszter dönt az OVI vezetője, tagjai és a KEKKH elnöke választással kapcsolatos célfeladatainak meghatározásáról, a célfeladat elvégzéséért járó céljuttatásról, és intézkedik annak kifizetéséről.
4. § (1) Az 1–4. mellékletben meghatározott normatív pénzeszközök felhasználása a következők szerint történik:
a) a feladat végrehajtásához biztosított pénzeszközöket (személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok és a dologi kiadások) az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvényben és az államháztartás működési rendjéről szóló 292/2009. (XII. 19.) Korm. rendeletben meghatározottak figyelembevételével kell felhasználni, azonban személyi kiadásra e rendelet 1–4. melléklete szerinti normatívákat kell biztosítani,
b) többlettámogatást bizonylattal igazoltan különösen a szavazatszámláló bizottságba a szavazás napján bevont póttagok számának növekedése, valamint a választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 21. § (4) bekezdése szerinti kiadások miatt lehet igényelni,
c) feladatelmaradás esetén az erre a feladatra biztosított, a normatívák szerint számolt összeget, illetve – ha a feladatelmaradás ismertté válása előtt indokolt kifizetés vagy kötelezettségvállalás történt – annak maradványát vissza kell utalni,
d) többletköltségként, illetve feladatelmaradásként kell elszámolni a téves adatszolgáltatásból származó különbözeteket,
e) a HVI, az OEVI, illetve a TVI többletkiadásainak és a c) pont szerinti indokolt kifizetéseinek, illetve kötelezettségvállalásainak az elszámolásban való érvényesítését a TVI vezetője kezdeményezi az OVI vezetőjénél, aki annak szakmai megalapozottságát megvizsgálja, és véleményével együtt 3 munkanapon belül megküldi a KEKKH elnökének; a KEKKH elnöke dönt a kérelem elfogadásáról, amennyiben a kérelmet nem fogadja el, döntéséről – az OVI vezetőjének egyidejű tájékoztatásával – 3 munkanapon belül értesíti a TVI vezetőjét; amennyiben a kérelem elbírálására a fenti határidőn belül nem kerül sor, a határidő leteltét követő napon az egyetértést megadottnak kell tekinteni.
(2) A KEKKH a jóváhagyott feladat- és költségterv központi forrásainak feladatok közötti átcsoportosítását az OVI vezetőjének egyetértésével, a miniszter jóváhagyásával végezheti.
5. § (1) A választás céljára biztosított pénzeszközöket számvitelileg elkülönítetten kell kezelni. A költségvetési szerv a számvitelében a pénzeszközök felhasználásáról – ezen belül a többletköltségekről és a feladatelmaradásról – feladatonként és választásonként számol el, és a tényleges pénzforgalomról (bevétel, kiadás) főkönyvében a választási feladatokkal kapcsolatos szakfeladato(ko)n nyilvántartást vezet. A szakfeladaton meg kell jeleníteni mind a kapott támogatásértékű bevételt, mind a saját forrás terhére teljesített kiadásokat.
(2) A feladattípusú elszámolást e rendelet 1–4. mellékletében feltüntetett normatívák tekintetében az 5–11. mellékletek szerint kell elkészíteni.
(3) A KEKKH a részére átadott előirányzat felhasználásáról az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti határidőben és módon számol el a választással kapcsolatos szakfeladato(ko)n.
6. § (1)6 A HVI és az OEVI vezetője – az 5. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a TVI vezetője részére a szavazás napját követő 10 naptári napon belül. A fővárosi és megyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatalának székhelye szerinti település HVI-jének vezetője az elszámolás elkészítéséhez a pénzügyi elszámolást segítő programot veszi igénybe.
(2) A TVI vezetője – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével – a KEKKH elnöke részére, a szavazás napját követő 45 naptári napon belül
a) elszámolást készít – a 6. melléklet szerinti adattartalommal – a TVI részére biztosított pénzügyi fedezetről,
b) összesítő elszámolást készít – a 7. melléklet szerinti adattartalommal – a HVI és OEVI vezetőinek és a saját elszámolása alapján.
(3)7 A fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatója – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével, a 8. és 9. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a szavazás napját követő 45 naptári napon belül.
(4) A miniszter a 10. melléklet szerinti adattartalommal elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a központi kiadások fedezetének felhasználásáról a szavazás napját követő 45 naptári napon belül.
(5) A KEKKH elnöke az (1)–(4) bekezdésben foglalt elszámolások alapján a 11. melléklet szerinti adattartalommal összesítő elszámolást készít a miniszter részére a szavazás napját követő 75 naptári napon belül.
7. § (1)8 A HVI és az OEVI pénzügyi ellenőrzését a TVI végzi a választást követő 45 naptári napon belül. A TVI pénzügyi ellenőrzését a KEKKH végzi. A KEKKH és a fővárosi és megyei kormányhivatal pénzügyi ellenőrzését a miniszter végzi az éves ellenőrzési terv alapján.
(2) A KEKKH a gazdálkodásról szóló szabályzataiban foglaltak szerint hajtja végre a központi feladatokhoz kapcsolódó megrendeléseket és pénzügyi elszámolásokat.
(3) A HVI, az OEVI és a TVI vezetője a választás pénzügyi ellenőrzésére a választási iroda tagjának ad megbízást.
(4) Az ellenőrzés során a költségvetési szervek belső ellenőrzéséről szóló 193/2003. (XI. 26.) Korm. rendelet előírásait kell alkalmazni.
8. § (1) A HVI és OEVI elszámolásának elfogadásáról a TVI vezetője dönt.
(2) A TVI elszámolásának elfogadásáról a KEKKH elnöke dönt.
(3)9 A KEKKH és a fővárosi és megyei kormányhivatal elszámolásának, továbbá a választás összesítő elszámolásának az elfogadásáról a miniszter dönt.
(4)10 A többletköltségek fedezete az elszámolás elfogadását követő 8 munkanapon belül kerül biztosításra a fővárosi és megyei kormányhivatal és a TVI részére. A többletköltségek fedezetét a TVI vezetője további 8 munkanapon belül folyósítja a HVI és az OEVI részére.
(5) Az elszámolást készítő szerv vezetője az elszámolása elfogadását követő 8 munkanapon belül tesz eleget visszafizetési, illetve előirányzat-átadási kötelezettségének.
9. § A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvénynek a kisebbségi választói jegyzék összeállítása során történő végrehajtásáról szóló 12/2010. (IV. 30.) ÖM rendelet alapján biztosított pénzeszközökről e rendelet alapján a települési kisebbségi önkormányzati képviselők választására biztosított fedezettel együtt kell elszámolni az e rendeletben rögzített szabályok szerint.
10. § A területi és országos kisebbségi önkormányzatok választásának, továbbá a területi és országos kisebbségi önkormányzatok időközi választásának tekintetében a rendeletben foglaltakat az alábbi eltérésekkel kell alkalmazni:
a) a HVI vezetője a választást követő 8 naptári napon belül elszámolást készít a TVI részére,
b) a TVI vezetője a választást követő 15 naptári napon belül elszámolást készít a KEKKH részére,
c) a KEKKH elnöke a választást követő 30 naptári napon belül elszámolást és beszámolót készít a miniszter részére,
d) a HVI elszámolásának elfogadásáról a TVI vezetője, a TVI elszámolásának elfogadásáról a KEKKH elnöke, a KEKKH elszámolásának és beszámolójának elfogadásáról a miniszter dönt.
11. § Az időközi választáson a rendeletben foglaltakat az alábbi eltérésekkel kell alkalmazni:
a) az időközi választások pénzügyi fedezete az átadónál támogatásértékű működési kiadásként, az átvevőnél támogatásértékű működési bevételként kerül biztosításra,
b) előleg a HVI vezetőjének kérelmére és kizárólag a dologi kiadásokra biztosítható,
c)11 a HVI-t megillető támogatást a 4. mellékletben foglaltak szerint a miniszter utalja, közvetlenül az illetékes települési önkormányzat polgármesteri hivatala, közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatal pénzforgalmi számlaszámára,
d) a feladattípusú elszámolás teljesítése során a pénzügyi elszámolást segítő programot nem kell igénybe venni,
e) a TVI vezetője a TVI-t megillető személyi juttatásokról a 4. mellékletben foglaltak alapján elszámolást készít,
f) a feladattípusú elszámolás teljesítése során a 7. mellékletet nem kell alkalmazni,
g) a TVI a HVI elszámolását – melyben a dologi kiadások és személyi juttatások tételeit is szerepeltetni kell – a választás napját követő 30 naptári napon belül ellenőrzi, jóváhagyja és a TVI elszámolásával együtt kifizetésre felterjeszti a minisztérium részére,
h) a személyi juttatások normatíváinak folyósítására csak utólag, a pénzügyi elszámolás elfogadását követően kerül sor,
i)12 a miniszternek az elszámolás elfogadásáról szóló döntését követő 10 banki napon belül a minisztérium a személyi juttatások és többletköltségek fedezetét átutalja az illetékes települési önkormányzat polgármesteri hivatala (közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatal), illetve a fővárosi, megyei önkormányzat hivatala pénzforgalmi számlaszámára.
12. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
(2) Hatályát veszti a helyi önkormányzati képviselők és polgármesterek, valamint a kisebbségi önkormányzati képviselők választása költségeinek normatíváiról, tételeiről, elszámolási és belső ellenőrzési rendjéről szóló 4/2006. (VIII. 1.) ÖTM rendelet.
1. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez13
Kód |
Jogcím |
Normatíva |
---|---|---|
HELYI, TELEPÜLÉSI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.01. |
Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége szavazókörönként. Lakossági tájékoztatók, hirdetmények (szavazókörök helye, címe, választás napja) nyomtatása, sokszorosítása, kiragasztása. |
3 000 |
1.02. |
Egyéb kiadások a szavazás napján. |
|
1.02.01. |
Kiadás szavazás napján szavazókörökben. Szavazókörökben telefon, fax, villamos energia, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
6 000 |
1.02.02. |
Kiadás szavazás napján helyi választási irodákban önálló településeken és közös önkormányzati hivatali székhelyeken. Polgármesteri hivatal telefon, fax, villamos energia, gépkocsihasználat, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
10 000 |
1.02.03. |
Kiadás szavazás napján közös önkormányzati hivatali HVI részére kapcsolódó településenként, pótelőirányzat. Közös önkormányzati hivatal kapcsolattartása a településekkel, gépkocsihasználat, telefon, fax kiadásai. |
2 000 |
1.02.04. |
Választásnapi ellátás költsége szavazókörökben. |
4 000 |
1.03. |
Választói névjegyzék és értesítő szelvények elkészítése választópolgáronként. Névjegyzék és értesítő szelvény megszemélyesítése, nyomtatása, vágása, csomagolása (a szükséges nyomtatványok beszerzési kiadása a Központi kiadásoknál kerül megtervezésre). |
10 |
1.04. |
Ajánlószelvények, értesítők borítékolása és postázása, szórólapok kézbesítései választópolgáronként. Névjegyzék és NESZA jegyzék továbbvezetése, lakcímváltozások kezelése, igazolások kiadása. |
46 |
1.05. |
Választással összefüggő egyéb dologi kiadások szavazókörönként. Helyben készülő nyomtatványok előállítása, papír költsége. |
9 000 |
2. Személyi juttatások |
||
2.01. |
A szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja. |
|
2.01.01. |
Az SZSZB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő díja a szavazókörökben. A szavazás napján 05 órától 22–24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok. |
45 000 |
2.01.02. |
Egyszavazókörös település esetén a HVB negyedik és ötödik tagjának |
30 000 |
2.02. |
A szavazatszámláló bizottság mellett működő jegyzőkönyvvezető díja szavazókörönként. A szavazás napján 05 órától 22–24 óráig az SZSZB mellett elvégzendő adminisztratív feladatok. |
15 000 |
2.03. |
A helyi választási iroda, nem jegyzőkönyvvezető tagjának személyi normatívája 15 000 Ft/fő. Az iroda feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg, feladatuk a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart. |
– |
2.03.01. |
– 1000 lakosig 3 tag |
45 000 |
2.03.02. |
1 001–5 000 lakosig 4 tag |
60 000 |
2.03.03. |
5 001–10 000 lakosig 5 tag |
75 000 |
2.03.04. |
10 001–20 000 lakosig 9 tag |
135 000 |
2.03.05. |
20 001–50 000 lakosig 13 tag |
195 000 |
2.03.06. |
50 001–100 000 lakosig 15 tag |
225 000 |
2.03.07. |
100 001 lakos felett 20 tag |
300 000 |
2.04. |
HVB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő tiszteletdíja több szavazókörös településen. |
45 000 |
2.05. |
HVI tag személyi normatívája közös önkormányzati hivatalban. |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.01. |
Munkaadókat terhelő járulék településnél, hatályos jogszabályok szerint. |
|
3.01.02. |
Választásnapi ellátás után fizetendő járulék hatályos jogszabály szerint. |
|
|
||
OEVK KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.21. |
OEVK-k dologi kiadásai. |
|
1.21.04. |
Szavazatösszesítéssel összefüggő egyéb dologi kiadások a fővárosi és megyei kormányhivatal járási (fővárosi kerületi) hivatalának székhelye szerinti település HVI-jében. Szavazatösszesítés feladatai, jegyzőkönyvek ellenőrzése, adatrögzítés, számítógépek és a hálózat üzemeltetése, papír és számítástechnikai segédanyagok biztosítása. |
30 000 |
2. Személyi juttatások |
||
2.22. |
OEVI 20 tagjának 15 000 Ft/fő díja. Feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg. Tevékenysége a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart. |
300 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.02. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
||
MEGYEI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.31. |
A választás lebonyolításának területi szinten jelentkező dologi kiadásai. |
|
1.31.01. |
TVI dologi kiadásai OEVI-ként. |
50 000 |
1.31.02. |
TVI dologi kiadásai megyénként. |
250 000 |
1.31.03. |
TVB és TVI szavazásnapi kiadásai, megyénként. A szavazásnapi működés biztosítása, kapcsolattartás a településekkel (telefon, fax, papír), jogorvoslatok elbírálása. |
60 000 |
1.32. |
Települések pénzügyi és logisztikai elszámolásához szükséges pénzügyi és logisztikai rendszer működtetése megyénként. |
100 000 |
1.33. |
TVI oktatási kiadásai. A TVI által a HVI vezetők részére szervezett oktatás költségei, távoktatáshoz kapcsolódó megyei szintű konzultációk szervezése (5000 Ft/HVI vezető). |
5 000 |
2. Személyi juttatások |
||
2.31. |
Helyi választási iroda vezetőinek díja településtípusonként (közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatalhoz tartozó települések összlakosságszáma alapján). Feladatai a választási iroda létrehozása, működtetése, választásszakmai felügyelete, választói névjegyzék tartalmának jogi ellenőrzése. A választás lebonyolítása, szavazóköri jegyzőkönyvek ellenőrzése, jegyzőkönyvek levéltárba helyezése. |
|
2.31.01. |
–1 000 lakosig HVI vezetői díj |
22 000 |
2.31.02. |
1 001–5 000 lakosig HVI vezetői díj |
27 000 |
2.31.03. |
5 001–10 000 lakosig HVI vezetői díj |
32 000 |
2.31.04. |
10 001–20 000 lakosig HVI vezetői díj |
44 000 |
2.31.05. |
20 001–50 000 lakosig HVI vezetői díj |
65 000 |
2.31.06. |
50 001–100 000 lakosig HVI vezetői díj |
80 000 |
2.31.07. |
100 001 lakos felett HVI vezetői díj |
100 000 |
2.32. |
Közös önkormányzati hivatal kapcsolt település(ek) utáni díja HVI vezető részére, kapcsolt településenként. (A kapcsolt települések választási feladatainak irányítása, ellenőrzése.) |
4 000 |
2.33. |
Irodavezető plusz díja OEVK székhely településen, OEVI-nként. Az OEVK illetékessége szerinti szavazatösszesítéssel összefüggő feladatok irányítása, ellenőrzése, az ezekhez kapcsolódó informatikai rendszerek működtetésének biztosítása. |
30 000 |
2.34. |
TVB 3 választott tagjának 30 000 Ft/fő tiszteletdíja. |
90 000 |
2.35. |
A TVI tagjainak személyi normatívája összesen. A TVI vezetőjének döntése |
500 000 |
2.36. |
TVI vezetők helyetteseinek díja, megyénként. |
|
2.36.01. |
TVI vezető helyettesének(einek) minimum 100 000 Ft/fő díja. Az alábbi maximális pénzösszeggel számolva. |
400 000 |
2.37. |
TVI vezetők díja, megyénként. |
300 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.03. |
Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint, megyénél. |
|
|
||
FŐVÁROSI ÉS MEGYEI KORMÁNYHIVATAL KIADÁSAI |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.41. |
Fővárosi és megyei kormányhivatal dologi kiadásainak biztosítása. |
|
1.41.02. |
Fővárosi és megyei kormányhivatal dologi kiadásai megyénként, illetve főváros. Dologi kiadások a választási eljárás 3 hónapjára. A választás informatikai rendszereivel kapcsolatos feladatok ellátása, rendszer- és felhasználói programok telepítése, tesztelése, oktatása, részvétel az országos próbák, főpróbák megtartásán. Kiszállások, sokszorosítás, szállítás, helyi és területi PC Hotline. |
500 000 |
2. Személyi juttatások |
||
2.41. |
Megbízási szerződések a fővárosi és megyei kormányhivatal kapacitás kiegészítésére, megyénként, illetve főváros. |
600 000 |
2.42. |
Fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatójának díja, megyénként, illetve főváros. |
150 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.04. |
Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint, a fővárosi és megyei kormányhivatalnál. |
|
|
||
KÖZPONTI KIADÁSOK |
||
2. Személyi juttatások |
||
2.55. |
A választási bizottsági tagok díjazása. |
|
2.55.01. |
A választási bizottság tagjainak távolléti díja [Ve. 21. § (4) bekezdés], igény szerint. |
|
2.55.02. |
SZSZB póttagok 15 000 Ft/fő díja több szavazókörös településeken, szavazókörönként maximum 2 fő tényleges igénybevétel alapján. |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.05. |
Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint, központnál. |
|
2. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez
Kód |
Jogcím |
Normatíva |
---|---|---|
HELYI, TELEPÜLÉSI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.01. |
Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége kisebbségi szavazókörönként. Lakossági tájékoztatók, hirdetmények (szavazókörök helye, címe, választás napja) nyomtatása, sokszorosítása, kiragasztása. |
3 000 |
1.02. |
Egyéb kiadások a szavazás napján. |
|
1.02.01. |
Kiadás a szavazás napján a kisebbségi szavazókörökben. Szavazókörökben telefon, fax, villamos energia, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
6 000 |
1.02.04. |
Választásnapi ellátás költsége szavazókörökben. |
4 000 |
1.05. |
Választással összefüggő egyéb dologi kiadások szavazókörönként. Helyben készülő nyomtatványok előállítása, papír költsége. |
9 000 |
1.07. |
Lakossági értesítés kisebbségi választásról, kisebbségi választópolgáronként. |
46 |
2. Személyi juttatások |
||
2.01. |
A szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja. |
|
2.01.01. |
Az SZSZB 5 választott tagjának 15 000 Ft/fő díja. Szavazás napján 05 órától |
75 000 |
2.02. |
Az SZSZB mellett működő jegyzőkönyvvezető 15 000 Ft/fő díja kisebbségi szavazókörönként. Szavazás napján 05 órától 22–24 óráig az SZSZB mellett elvégzendő adminisztratív feladatok. |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.01. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
3.01.02. |
Választásnapi ellátás után fizetendő járulék hatályos jogszabály szerint. |
|
|
||
KÖZPONTI KIADÁSOK |
||
2. Személyi juttatások |
||
2.55. |
A választási bizottsági tagok díjazása. |
|
2.55.01. |
A választási bizottság tagjainak távolléti díja [Ve. 21. § (4) bekezdés], igény szerint. |
|
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.05. |
Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint, központnál. |
|
3. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez
Kód |
Jogcím |
Normatíva |
HELYI, TELEPÜLÉSI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.02. |
Kiadások a szavazás napján. |
|
1.02.01. |
Kiadás a szavazás napján szavazókörökben településenként. |
1 000 |
1.05. |
Választással összefüggő egyéb dologi kiadások kisebbségenként. |
750 |
2. Személyi juttatások |
||
2.01. |
A szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja. |
|
2.01.02. |
Egy szavazókörös település esetén a HVB negyedik és ötödik tagjának 5000 Ft/fő díja szavazókörönként [Ve. 30. §, 31. § (1) és (2) bekezdés]. Szavazás napján |
10 000 |
2.04. |
HVB 3 választott tagjának 5000 Ft/fő díja településenként. |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.01. |
Munkaadókat terhelő járulék településnél, hatályos jogszabályok szerint. |
|
MEGYEI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.31. |
A választás lebonyolításának területi (főjegyző) szinten jelentkező dologi kiadásai. |
|
1.31.02. |
TVI dologi kiadásai megyénként. A szavazásnapi működés biztosítása, kapcsolattartás a településekkel (telefon, fax, papír), jogorvoslatok elbírálása. |
100 000 |
2. Személyi juttatások |
||
2.31. |
Helyi választási iroda vezetőinek díja. Feladatai a választási iroda létrehozása, működtetése, választásszakmai felügyelete, elektori jegyzék tartalmának jogi ellenőrzése. A választás lebonyolítása, ellenőrzése. |
10 000 |
2.34. |
TVB 3 választott tagjának 10 000 Ft/fő tiszteletdíja. |
30 000 |
2.35. |
TVI 5 tagjának 10 000 Ft/fő díja. A választási iroda feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg. Tevékenysége a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart. |
50 000 |
2.37. |
TVI vezetők díja, megyénként. |
50 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.03. |
Munkaadókat terhelő járulékok megyénél, hatályos jogszabályok szerint. |
|
4. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez14
Kód |
Jogcím |
Normatíva |
HELYI, TELEPÜLÉSI KIADÁSOK |
||
1. Dologi kiadások |
||
1.01. |
Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége szavazókörönként. Lakossági tájékoztatók, hirdetmények (szavazókörök helye, címe, választás napja) nyomtatása, sokszorosítása, kiragasztása. |
3 000 |
1.02. |
Egyéb kiadások a szavazás napján. |
|
1.02.01. |
Kiadás szavazás napján szavazókörökben. |
6 000 |
1.02.02. |
Kiadás szavazás napján helyi választási irodákban önálló településeken és közös önkormányzati hivatali székhelyeken. Polgármesteri hivatal telefon, fax, villamos energia, gépkocsihasználat, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
10 000 |
1.02.03. |
Kiadás szavazás napján közös önkormányzati hivatali HVI részére kapcsolódó településenként, pótelőirányzat. Közös önkormányzati hivatal kapcsolattartása a településekkel, gépkocsihasználat, telefon, fax kiadásai. |
2 000 |
1.02.04. |
Választásnapi ellátás költsége szavazókörökben. |
4 000 |
1.03. |
Választói névjegyzék, értesítő és ajánlószelvények elkészítése választópolgáronként. Névjegyzék és értesítő megszemélyesítése, nyomtatása, vágása, csomagolása, mely tartalmazza a papír költségét is. |
50 |
1.04. |
Értesítők, ajánlószelvények kiküldése, a jegyzők egymás közötti értesítése, választópolgáronként. Névjegyzék és NESZA jegyzék továbbvezetése, lakcímváltozások kezelése, igazolások kiadása választópolgárként. |
50 |
1.05. |
Választással összefüggő egyéb dologi kiadások szavazókörönként. Helyben készülő nyomtatványok előállítása. |
9 000 |
1.56.01. |
Szavazólapok, boríték (választópolgáronként) |
|
1.56.01.01. |
polgármesteri, főpolgármesteri |
14 |
1.56.01.02. |
egyéni listás, egyéni választókerületi |
16 |
1.56.01.03. |
boríték (központosított közbeszerzés hatályos ára alapján) |
|
1.56.01.04. |
jegyzőkönyvek (db) |
60 |
2. Személyi juttatások |
||
2.01. |
Szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja. |
|
2.01.01. |
Az SZSZB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő díja a szavazókörökben. A szavazás napján 05 órától 22–24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok. |
45 000 |
2.01.02. |
Egy szavazókörös település esetén a HVB negyedik és ötödik tagjának |
30 000 |
2.55.02. |
Szavazatszámláló bizottsági póttagok díja, több szavazókörös településen jogszabály alapján, szavazókör (15 000 Ft/fő) igény szerint. |
|
2.02. |
Az SZSZB mellett működő jegyzőkönyvvezető 15 000 Ft/fő díja szavazókörönként. Szavazás napján 05 órától 22–24 óráig az SZSZB mellett elvégzendő adminisztratív feladatok. |
15 000 |
2.03. |
A helyi választási iroda tagjának személyi normatívája 15 000 Ft. Az iroda feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg, feladatuk a választás kitűzésétől |
|
2.03.01. |
–1 000 lakosig 3 tag |
45 000 |
2.03.02. |
1 001–5 000 lakosig 4 tag |
60 000 |
2.03.03. |
5 001–10 000 lakosig 5 tag |
75 000 |
2.03.04. |
10 001–20 000 lakosig 9 tag |
135 000 |
2.03.05. |
20 001–50 000 lakosig 13 tag |
195 000 |
2.03.06. |
50 001–100 000 lakosig 15 tag |
225 000 |
2.03.07. |
100 001 lakos felett 20 tag |
300 000 |
2.04. |
HVB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő tiszteletdíja több szavazókörös településen. |
45 000 |
2.05. |
HVI tag személyi normatívája közös önkormányzati hivatalban. |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.01. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
3.01.02. |
Választásnapi ellátás után fizetendő járulék hatályos jogszabály szerint. |
|
|
||
MEGYEI KIADÁSOK |
||
2. Személyi juttatások |
||
2.31. |
Helyi választási iroda vezetőjének díja a választással érintett választókerület lakosságszáma alapján. Feladatai a választási iroda létrehozása, működtetése, választásszakmai felügyelete, választói névjegyzék tartalmának jogi ellenőrzése. A választás lebonyolítása, szavazóköri jegyzőkönyvek ellenőrzése jegyzőkönyvek levéltárba helyezése. |
|
2.31.01. |
–1 000 lakosig HVI vezetői díj |
22 000 |
2.31.02. |
1 001–5 000 lakosig HVI vezetői díj |
27 000 |
2.31.03. |
5 001–10 000 lakosig HVI vezetői díj |
32 000 |
2.31.04. |
10 001–20 000 lakosig HVI vezetői díj |
44 000 |
2.31.05. |
20 001–50 000 lakosig HVI vezetői díj |
65 000 |
2.31.06. |
50 001–100 000 lakosig HVI vezetői díj |
80 000 |
2.31.07. |
100 001 lakos felett HVI vezetői díj |
100 000 |
2.34. |
TVB 3 választott tagjának díja jogorvoslat esetén 15 000 Ft/fő. |
45 000 |
2.36. |
TVI vezetők helyetteseinek díja. |
|
2.36.03. |
TVI pénzügyi felelősének díja, időközi választásonként. |
10 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||
3.01.03. |
Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint, megyénél. |
|
5. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez15
képviselők …. . évi választása
|
Főváros, megye: |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése: |
||
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések megnevezése: |
||
1.3. |
OEVK székhely település jelölése Igen/Nem: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
||
|
tényleges: |
||
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
|
|
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
||
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.4. |
A települést, közös önkormányzati hivatalt megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a település részére utalandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Utalandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A területi választási iroda (időközi választás esetén a Közigazgatási |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszafizetendő összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Főváros, megye: |
||||||
Település megnevezése: |
||||||
Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
6. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez16
képviselők …. . évi választása
|
Főváros, megye illetve régió: |
|
|
1. |
Tájékoztató adatok |
|
|
1.1. |
Szerv megnevezése: |
|
|
1.2. |
Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
|
|
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Utalandó összeg (2.4.– 2.1.): |
|
|
2.6. |
A KEKKH részére visszautalandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszafizetendő összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Főváros, megye: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
7. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez17
képviselők …. . évi választása
|
Főváros/megye: |
|
|
1. |
Tájékoztató adatok |
|
|
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Megye: |
||
települések száma: |
|
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
||
OEVK-k száma: |
|
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Utalandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A KEKKH részére visszautalandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszafizetendő összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Főváros, megye: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
8. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez18
képviselők …. . évi választása
|
fővárosi és megyei kormányhivatal |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése: |
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|||
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
||
OEVK-k száma: |
|||
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma: |
||
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
||
|
tényleges: |
||
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
||
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
Átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Átadandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszaadandó összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Fővárosi és megyei kormányhivatal: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
9. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez19
képviselők …. . évi választása
|
Régió: |
|
|
1. |
Tájékoztató adatok |
|
|
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Megye: |
||
települések száma: |
|
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
||
OEVK-k száma: |
|
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Átadandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszaadandó összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Régió: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
10. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez20
képviselők …. . évi választása
|
Felügyeleti szerve: |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése: |
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|||
|
hozzá kapcsolódó települések neve: |
||
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
||
|
OEVK-k száma: |
||
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma: |
||
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
||
|
tényleges: |
||
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
||
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
F-N=T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Átadandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszaadandó összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Felügyeleti szerv |
||||||||
Szerv megnevezése: |
||||||||
Jogcím |
Bizonylat |
Személyi juttatások |
Munka- |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
||
kód |
név |
száma |
tárgya |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
képviselők …. . évi választása
KIM
Felügyeleti szerv: |
||||||
Szerv megnevezése: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
11. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez21
képviselők …. . évi választása
|
Országos összesen: |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Országos összesen: |
||
települések száma: |
|
||
1.3. |
OEVK székhely település jelölése |
||
OEVK-k száma: |
|
||
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma: |
|||
1.5. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.6. |
Szavazókörök száma: |
||
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
|
1.7. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg: |
|
T |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.4. |
Az elszámolások szerinti pénzügyi fedezet összege: |
|
N+T=F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
|
F-L |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Átadandó összeg (2.4.–2.1.): |
|
|
2.6. |
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszautalandó összeg: |
|
L-F |
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
||
Dologi kiadások: |
|
||
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
||
|
Visszaadandó összeg (2.1.–2.4.): |
|
|
képviselők …. . évi választása
Országos összesen: |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
aláírás
12. melléklet a 7/2010. (VII. 21.) KIM rendelethez22
KEKKH |
a fővárosi és megyei kormányhivatal, |
Egyéb az Áht. hatálya alá |
|||
|
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Áht. hatálya alá tartozó szervet illető támogatás |
Támogatásértékű működési és felhalmozási kiadás központi költségvetési szervnek |
Támogatásértékű működési és felhalmozási bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
|
|
TVI |
|||||
TVI-k támogatása |
Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormányzatok- |
Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
|
|
|
|||||
Áht. hatálya alá nem tartozó szervet illető támogatás |
Működési célú pénzeszköz- |
|
|
Számviteli törvény szerint |
Tényleges felhasználásnak megfelelően, számviteli törvény szerint |
|
|||||
KEKKH |
TVI |
HVI |
|||
|
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
HVI-k támogatása |
Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormány- |
Továbbadási (lebonyolítási) célú működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Központi költségvetési szervtől kapott továbbadási (lebonyolítási) célú működési kiadás |
Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
A rendeletet a 18/2013. (VII. 17.) KIM rendelet 10. § g) pontja hatályon kívül helyezte 2013. július 18. napjával. Alkalmazására lásd e hatályon kívül helyező rendelet 8. §-át.
Az 1. § (2) bekezdés nyitó szövegrésze az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § a) pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (1) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b) pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (2) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § c) pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (4) bekezdés c) pontja az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § d) pontja szerint módosított szöveg.
A 6. § (1) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § e) pontja szerint módosított szöveg.
A 6. § (3) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § f) pontja szerint módosított szöveg.
A 7. § (1) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § g) pontja szerint módosított szöveg.
A 8. § (3) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b) pontja szerint módosított szöveg.
A 8. § (4) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b) pontja szerint módosított szöveg.
A 11. § c) pontja az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § c) pontja szerint módosított szöveg.
A 11. § i) pontja az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § c) pontja szerint módosított szöveg.
Az 1. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b)–c) és g)–p) pontja szerint módosított szöveg.
A 4. melléklet a 28/2011. (IX. 14.) KIM rendelet 4. §-a, az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § c), h)–j) és l)–m) pontja szerint módosított szöveg.
Az 5. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § m) és q) pontja szerint módosított szöveg.
A 6. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § m) pontja szerint módosított szöveg.
A 7. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § m) pontja szerint módosított szöveg.
A 8. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b), f) és m) pontja szerint módosított szöveg.
A 9. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b), f) és m) pontja szerint módosított szöveg.
A 10. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § m) pontja szerint módosított szöveg.
A 11. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § m) pontja szerint módosított szöveg.
A 12. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 28. § b) pontja szerint módosított szöveg.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás