• Tartalom

143/2011. (XII. 30.) HM utasítás

143/2011. (XII. 30.) HM utasítás

a Honvédelmi Minisztérium fejezet központi és intézményi gazdálkodásának rendjéről szóló 89/2011. (VIII. 4.) HM utasítás módosításáról1

2012.01.02.

A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 23. § (2) bekezdése alapján – figyelemmel az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény végrehajtásáról szóló Korm. rendelet, valamint a honvédelmi szervezetek működésének az államháztartás működési rendjétől eltérő szabályairól szóló 346/2009. (XII. 30.) Korm. rendelet előírásaira – a Honvédelmi Minisztérium fejezet központi és intézményi gazdálkodásának rendjéről szóló 89/2011. (VIII. 4.) HM utasítás módosításáról a következő utasítást adom ki:

1. § A Honvédelmi Minisztérium fejezet központi és intézményi gazdálkodásának rendjéről szóló 89/2011. (VIII. 4.) HM utasítás (a továbbiakban Ut.) 1. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

1. § Az utasítás hatálya a Honvédelmi Minisztériumra (a továbbiakban: HM), a honvédelmi miniszter (a továbbiakban: miniszter) közvetlen alárendeltségébe és közvetlen irányítása alá tartozó szervezetekre, a parlamenti államtitkár által felügyelt szervezetre, valamint a Magyar Honvédség (a továbbiakban: MH) katonai szervezeteire terjed ki.”

2. § Az Ut. 9. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) Az elkülönített nyilvántartás történhet a pályázat, illetve az odaítélt támogatás felhasználásra kötött szerződésben foglaltak alapján a kedvezményezett honvédelmi szervezet (a továbbiakban: kedvezményezett) kezdeményezésére a HM Közgazdasági és Pénzügyi Hivatal (a továbbiakban: HM KPH) által az előirányzat-felhasználási keretszámlához kapcsolódóan, az európai uniós programokhoz projektenként nyitott célelszámolási forintszámlán, illetve – amennyiben a külön számla nyitására vonatkozó előírás a szerződésben nem kerül kikötésre – a kedvezményezett főkönyvi könyvelésében elkülönítési céllal létrehozott azonosító – CRK, PROJ kód – segítségével.”

3. § Az Ut. 16. §-a a következő (3a) bekezdéssel egészül ki:

„(3a) A költségvetési tervezési létszámok meghatározásának módját és a kapcsolódó adatszolgáltatás rendjét az évente kiadásra kerülő, a Honvédelmi Minisztérium fejezet 1(+n) évi költségvetési javaslatának összeállításához szükséges adatszolgáltatás rendjéről, illetve az intézményi és központi költségvetési javaslatok elkészítésének és jóváhagyásának rendjéről szóló HM utasítások szabályozzák.”

4. § Az Ut. 26. § (1) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(1) Az intézményi költségvetéssel rendelkező honvédelmi szervezetek intézményi elemi költségvetési beszámolóikat, zárszámadáshoz kapcsolódó adatszolgáltatásaikat, szöveges beszámolójukat és időközi mérlegjelentéseiket – a Korm. rendeletben foglaltakat figyelembe véve – a HM KPH főigazgatója által időszakonként előkészítésre és a HM VGHÁT által kiadásra kerülő szakutasítás alapján készítik el.”

5. § (1) Az Ut. 33. § (2)–(3) bekezdés helyébe a következő rendelkezések lépnek:

„(2) Az (1) bekezdés szerinti központi logisztikai előirányzatok közül
a) a működési, fenntartási és kiképzési dologi előirányzatok, valamint egyes, külön meghatározott projektek finanszírozása vonatkozásában az MH ÖHP parancsnoka;
b) a fejlesztési, felújítási és beruházási előirányzatok – ideértve a hadfelszerelés-fejlesztési programok teljesüléséhez szükséges dologi kiadásokat is – tekintetében, a nemzeti támogatás feladatai kivételével a HM FHH főigazgatója;
c) egészségügyi anyagok, eszközök vonatkozásában az MH Honvédkórház parancsnoka, MH egészségügyi főnök – az 56. § (3) bekezdése szerinti HM utasítás előírásainak megfelelően –
gyakorolja az előirányzatok feletti rendelkezési jogot.
(3) A központi logisztikai előirányzatok közül
a) az elhelyezési szolgáltatási szerződés,
b) a Gripen szerződés,
c) a kutatási-fejlesztési feladatok,
d) egyes, külön meghatározott projektek finanszírozása,
e) a lakáscélú támogatások,
f) az ingatlanok karbantartásához, biztosításához és vagyonkezeléséhez kapcsolódó,
g) az ingatlanok technikai őrzés-védelmével kapcsolatos, valamint
h) a működési, fenntartási és kiképzési körbe nem tartozó környezet- és természetvédelmi feladatokhoz kapcsolódó
előirányzatok a HM FHH költségvetésében kerülnek jóváhagyásra. Ezen előirányzatok vonatkozásában kötelezettségvállalásra a HM FHH főigazgatója jogosult.”

(2) Az Ut. 33. §-a a következő (5)–(6) bekezdéssel egészül ki:

„(5) A (2) bekezdés b) pontja szerinti előirányzatokat és azok teljesítését a központi ellátó szervek elkülönítetten, technikai GSZ azonosító kódon vezetik.
(6) Az egyes, külön meghatározott projektek végrehajtásáért felelős honvédelmi szervezetet a HM VGHÁT jelöli ki.”

6. § Az Ut. 40. § (2) bekezdés b) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A fejezeti szintű költségvetési gazdálkodás rendszerében a HM KPH főigazgatója feladat- és hatáskörében:)

b) előkészíti a HM fejezet egységes számviteli politikájáról és a HM számlarendjéről szóló HM VGHÁT szakutasítást, továbbá azt a honvédelmi szervezetek bevonásával folyamatosan naprakészen tartja;”

7. § Az Ut. 41. § (2) bekezdés f) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A HVK LCSF-ség)

„f) a HVKF közvetlen alárendelt szervezetei, valamint az MH ÖHP által összeállított, az MH katonai szervezetenkénti és összesített intézményi és saját rendelkezésű központi logisztikai erőforrásterveket, javaslatokat felülvizsgálja és megküldi a HM FHH-nak, a HM GTSZF egyidejű tájékoztatásával.”

8. § Az Ut. 43. § nyitó szövegrésze helyébe a következő rendelkezés lép:

„A HM FHH a központi logisztikai költségvetési előirányzatokkal történő gazdálkodás során – a b)–g) pont végrehajtása során a 48/A–48/J. §-ban foglalt eljárásrend szerint:”

9. § (1) Az Ut. 46. § (2) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A HM FHH végzi az (1) bekezdésben meghatározott feladatokon túl:)

c) a szövetségesi szerepvállalásból eredő válságreagáló, béketámogató és humanitárius műveletek, a terrorizmus elleni küzdelem, a fegyverzetellenőrzés központi logisztikai támogatási feladatai végrehajtásának irányításával és felügyeletével összefüggő feladatokat, valamint a két- és többoldalú felsőszintű logisztikai kapcsolatok kialakításával, az ehhez kapcsolódó megállapodások megkötésével összefüggő feladatokat – szükség esetén az MH ÖHP és a HVK LCSF-ség bevonásával;”

(2) Az Ut. 46. § (2) bekezdés h) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A HM FHH végzi az (1) bekezdésben meghatározott feladatokon túl:)

h) a költségvetésében jóváhagyott előirányzatok, valamint a rendelkezési jogosultságába tartozó központi logisztikai előirányzatok vonatkozásában az elemi költségvetési javaslathoz, valamint a költségvetési zárszámadáshoz kapcsolódó szakmai adatszolgáltatást.”

10. § Az Ut. a „14. Az MH ÖHP logisztikai gazdálkodási feladatai” alcímet megelőzően a következő 48/A.–48/K. §-sal egészül ki:

48/A. § (1) A HM FHH a 33. § (2) bekezdés b) pontja szerinti (a továbbiakban: a HM FHH rendelkezési jogosultságábatartozó) és (3) bekezdése szerinti (a továbbiakban: a HM FHH kezelésébe tartozó) központi logisztikai előirányzataival történő gazdálkodás egyes pénzügyi támogatási feladatait, valamint gazdálkodási döntéseinek előkészítéséhez és meghozatalához szükséges – egyedi, feladatsoros analitikus – operatív előirányzat nyilvántartás (a továbbiakban: központi előirányzat nyilvántartás) vezetését a HM KPH kijelölt szervezeti egysége (a továbbiakban: nyilvántartó) végzi.
(2) A nyilvántartó a központi előirányzat nyilvántartás elérhetőségét folyamatosan biztosítja a HM FHH döntést előkészítő és döntést hozó szervezeti egységei részére.
48/B. § A HM költségvetési fejezet költségvetési javaslatának összeállítása során, a 16. § (1) bekezdése szerinti HM utasításban meghatározottak szerint
a) a HM FHH a nyilvántartó által kialakított formában, elektronikus úton adatszolgáltatást teljesít a nyilvántartó részére. A nyilvántartó az adatszolgáltatás alapján összeállítja a költségvetési törvény szerkezeti rendjének megfelelő részletezettséggel, cím/alcímenként a HM FHH kezelésébe, illetve rendelkezési jogosultságába tartozó előirányzatok központi logisztikai költségvetési javaslatát, és azt a HM FHH logisztikai vezetőjének záradékolásával és főigazgatójának aláírását követően felterjeszti a HM GTSZF részére;
b) az MH ÖHP összeállítja a 33. § (2) bekezdés a) pontja szerinti (a továbbiakban: saját rendelkezésű) központi logisztikai előirányzatok költségvetési javaslatát, és annak egy példányát – a HM utasításban szabályozott eljárási rend szerint – a HM GTSZF részére, egy példányát pedig tájékoztatásul a HVK LCSF-ség és a HM FHH részére megküldi.
48/C. § (1) A Magyarország költségvetéséről szóló törvény elfogadását követően a 18. § b) pontja szerint kiadott HM utasítás és költségvetési tervezési keretek alapján
a) az MH ÖHP honvédelmi szervezetenként és költségvetési alcímre összesítve összeállítja a saját rendelkezésű központi logisztikai előirányzatok elemi költségvetési javaslatát, és annak egy példányát a HM utasításban meghatározottak szerint a HVK LCSF-ség útján a HM KPH részére, egy példányát pedig közvetlenül a HM FHH részére tájékoztatás céljából megküldi;
b) a HM KPH a HM FHH – nyilvántartó által meghatározott formátumú – adatszolgáltatása szerint összeállítja költségvetési alcímenként és honvédelmi szervezetenként a HM FHH kezelésébe és rendelkezési jogosultságába tartozó központi logisztikai előirányzatok elemi költségvetési javaslatait. A javaslatokat a HM FHH logisztikai vezetőjének ellenjegyzését és főigazgatójának aláírását követően a 16. § (1) bekezdése szerinti HM utasításban meghatározottaknak megfelelően, az a) pont szerinti javaslattal együtt, jóváhagyásra a miniszter részére felterjeszti.
(2) A jóváhagyást követően a HM KPH az (1) bekezdés szerinti központi logisztikai költségvetéseket megküldi az érintett honvédelmi szervezetek részére.
48/D. § (1) A jóváhagyott költségvetések alapján a HM KPH az eredeti előirányzatokat feladja a KGIR rendszerbe, a nyilvántartó pedig a központi előirányzat nyilvántartásba felveszi azokat.
(2) A központi előirányzat nyilvántartás a tervidőszakra vonatkozó részletes erőforrás terv és az ÉBT adatait is figyelembe véve feladatsorosan kerül megnyitásra.
48/E. § (1) A nyilvántartó a HM FHH központi logisztikai előirányzatainak nyilvántartásba vételét követően, az előirányzat-felhasználási tervek és a teljesítésarányos támogatási előirányzat-finanszírozási tervek összeállításának rendjéről szóló külön HM utasításban meghatározottak szerint – a HM FHH adatszolgáltatását figyelembe véve – összeállítja a HM FHH kezelésébe tartozó központi logisztikai előirányzatok éves finanszírozási tervét. A HM KPH a finanszírozási terv alapján, az évközi feladatváltozásokat figyelembe véve folyamatosan biztosítja a szükséges támogatási keretet.
(2) Az MH ÖHP alárendeltségében működő ellátó központok az (1) bekezdés szerinti terv összeállítását és a támogatási keret igénylését, mind a saját rendelkezésű, mind a HM FHH rendelkezési jogosultsága alá tartozó előirányzatok tekintetében önállóan rendezik.
48/F. § (1) A HM FHH kezelésében és rendelkezési jogosultságában jóváhagyott előirányzatok alapján történő beszerzések kezdeményezése a nyilvántartó bevonásával történik, melynek során a megbízás indítására vonatkozó döntés meghozatalához szükséges adatok egyeztetésre kerülnek. A HM FHH főigazgatójának elrendelését követően, a kötelezettségvállalás kezdeményezését, az eszközfoglalást a kötelezettségvállalásra jogosult honvédelmi szervezet – a HM FHH és az ellátó központok – adatszolgáltatása alapján a nyilvántartó rögzíti a központi előirányzat nyilvántartásban.
(2) A kötelezettségvállalás, ellenjegyzése és bejelentése, a hatályos szabályzók alapján
a) a HM FHH kezelésébe tartozó előirányzatokra vonatkozóan a HM FHH és a referatúra közvetlen együttműködésével,
b) a HM FHH rendelkezési jogosultságába tartozó előirányzatok esetében az ellátó központok saját hatáskörében a HM KPH együttműködésével valósul meg.
(3) A kötelezettségvállalással kapcsolatos és a központi előirányzat nyilvántartás vezetéséhez szükséges információkat a HM FHH, az ellátó központok és a KGIR adatai együttesen biztosítják.
48/G. § (1) A szállítói számlák feldolgozása során a HM FHH kezelésében lévő előirányzatokhoz kapcsolódó számlák azok HM FHH általi befogadhatósági vizsgálatát követően átadásra kerülnek a referatúra részére.
(2) A szállítói számlákat a referatúra a KGIR-ben, ezzel egyidejűleg a nyilvántartó a központi előirányzat nyilvántartásban rögzíti, majd ezt követően a referatúra visszaadja azokat a HM FHH részére, az elemi költségvetésben jóváhagyott feladatokhoz kötött szakmai teljesítésigazolás, kontírozás és utalványozás céljából.
(3) Az utalványozott számlák kiegyenlítését követően a nyilvántartó a KGIR és az utalványrendelet feladatsoros adatai alapján a központi előirányzat nyilvántartást pontosítja, a pénzügyi teljesítést rögzíti.
48/H. § (1) A HM FHH rendelkezési jogosultságába tartozó előirányzatokhoz kapcsolódó szállítói számlákat az ellátó központok az általános szabályok szerint érkeztetik és kezelik.
(2) A nyilvántartó, a KGIR adatai és az ellátó központok – a szállítói számlák feladatokhoz kötéséről szóló, a nyilvántartó által kialakított – elektronikus adatszolgáltatása alapján a teljesítési adatokkal a központi nyilvántartást aktualizálja. A tárgynapi forgalomról szóló adatszolgáltatást a tárgynapot követő munkanap végéig kell végrehajtani.
48/I. § (1) A HM FHH kezelésébe és rendelkezési jogosultságába tartozó központi logisztikai előirányzatok módosítását a HM FHH a nyilvántartó bevonásával kezdeményezi.
(2) A nyilvántartó
a) az előirányzat módosítási javaslathoz – a központi előirányzat nyilvántartás adatai alapján – csatolja az előirányzat felhasználás aktuális helyzetéről készített számszaki kimutatást, valamint a tájékoztatást a döntéshozó mozgásteréről és azt átadja a HM FHH logisztikai vezetőjének;
b) a HM FHH főigazgatója döntésének megfelelően elkészíti az előirányzat átcsoportosítás okmányait és a feladatsoros előirányzat módosításról tájékoztatja az érintett ellátó központokat.
(3) A HM KPH
a) saját hatáskörű előirányzat átcsoportosítás esetén végrehajtja az előirányzat módosítást a főkönyvi könyvelésben, valamint a központi előirányzat nyilvántartásban és arról értesíti az érintett ellátó központot;
b) saját hatáskört meghaladó előirányzat átcsoportosítás esetén kezdeményezi az előirányzat módosítást;
c) a b) pont szerinti előirányzat módosítás kezdeményezését és jóváhagyását rögzíti a nyilvántartásokban és arról az általános szabályok szerint tájékoztatja a HM FHH főigazgatóját, valamint az érintett ellátó központot.
48/J. § A HM FHH által kezelt és a rendelkezési jogosultságában lévő központi logisztikai előirányzatokról
a) az intézményi elemi költségvetési beszámolót, a Korm. rendelet 17. §-a szerint a HM KPH készíti el;
b) a szöveges beszámolót a 26. § (1) bekezdés szerinti szakutasításban foglaltaknak megfelelően a – nyilvántartó által kialakított formátumú – HM FHH adatszolgáltatás alapján a nyilvántartó állítja össze, melyet aláírásra a HM FHH logisztikai vezetője útján a HM FHH főigazgatója részére megküld.
48/K. § A 48/A-48/J. § szerinti feladatok zökkenőmentes végrehajtása érdekében a HM FHH a központi előirányzataival történő gazdálkodásról szóló gazdálkodási szabályzatát a HM KPH-val egyeztetve állítja össze.”

11. § Az Ut. 50. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

50. § (1) A központi ellátó szervezetek a központi logisztikai gazdálkodási feladataik végrehajtása során
a) a működés-fenntartás, kiképzés központi előirányzatai felhasználását – a 33. § (2) bekezdés c) pontja kivételével – az MH ÖHP parancsnoka,
b) a felhalmozási – beruházási és felújítási – központi előirányzatok felhasználását – ideértve a hadfelszerelés-fejlesztési programok teljesüléséhez szükséges dologi kiadásokat is – a HM FHH főigazgatója
szakmai iránymutatásai alapján végrehajtói jogkörrel látják el.
(2) A központi ellátó szervezetek végzik
a) a hatáskörükbe utalt eszközök és anyagok beszerzését és a szolgáltatások biztosítását;
b) – az MH Honvédkórház kivételével – a központi logisztikai gazdálkodás során a működés, fenntartás, kiképzés területét illetően az MH ÖHP, a felhalmozás – beruházás, felújítás – területén a HM FHH által biztosított tervezési adatok, szerződések alapján végrehajtják az ellenőrzést, bevételezést, kifizetést;
c) az anyagok, illetve technikai eszközök átvételével, készletezésével, fejezeti szintű központi nyilvántartásával, tárolásba helyezésével vagy kiadásával, karbantartásával és frissítésével, állagmegóvásával, hadrafoghatóságának, illetve hadihasználhatóságuk fenntartásával és honvédelmi célra feleslegessé nyilvánításuk előkészítésével, végrehajtásával, az elszámolásokkal, az ártalmatlanítással kapcsolatos feladatokat;
d) a HM vagyonkezelésébe tartozó, honvédelmi célra feleslegessé vált ingó vagyonelemek kezelésével kapcsolatos feladatokat, a veszélyes anyagok műszaki ellenőrzését, laboratóriumi és szavatossági vizsgálatokat, valamint a kijelölt veszélyes anyagok, a hadfelszerelés tárolásközi kiszolgálását;
e) a kommunikáció technikai feltételeinek biztosítását, a távközlő hálózat üzemeltetését és felügyeletét, valamint a részükre meghatározott egyéb feladatokat.”

12. § (1) Az Ut. 52. § nyitó szövegrésze helyébe a következő rendelkezés lép:

„A költségvetési év során a központi ellátó szervezetek a központi logisztikai előirányzatokra vonatkozóan, figyelemmel a 48/A.–48/K. §-ban foglaltakra:”

(2) Az Ut. 52. § h) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A költségvetési év során a központi ellátó szervezetek a központi logisztikai előirányzatokra vonatkozóan, figyelemmel a 48/A.–48/K. §-ban foglaltakra:)

h) a központi logisztikai előirányzatok felhasználásáról – az előirányzatok feletti rendelkezési jogosultsággal rendelkező honvédelmi szervezet által meghatározott rendszerességgel – adatszolgáltatást nyújtanak, illetve időszaki szakmai számszaki beszámolót készítenek, amelyet az 50. § (1) bekezdésében szereplő megosztás szerint szolgálati úton felterjesztenek az MH ÖHP vagy a HM FHH részére;”

13. § Az Ut. 54. § -a helyébe a következő rendelkezés lép:

54. § (1) A HM GTSZF a HM VGHÁT irányításával végzi az operatív belső kontrollok kialakításának, működtetésének és fejlesztésének, valamint fejezetszintű szabályai kidolgozásának szakmai koordinációját, illetve harmonizációját.
(2) A honvédelmi szervezet vezetője a honvédelmi szervezet működésének folyamatára és sajátosságaira tekintettel köteles kialakítani, működtetni és fejleszteni a szervezet államháztartási belső kontrollrendszerét, valamint az annak részét képező – az operatív tevékenységtől függetlenül működő – államháztartási belső ellenőrzést.
(3) Az operatív belső kontroll rendszer, a kapcsolódó okmányrendszer kialakítását, működtetését és fejlesztését, a kapcsolódó beszámolást, értékelést a honvédelmi szervezet vezetője külön HM utasítás alapján hajtja végre, ide nem értve az államháztartási belső ellenőrzés tevékenységét és előírásait.
(4) A belső kontroll rendszer keretén belül működő független államháztartási belső ellenőrzés rendszerét a honvédelmi szervezet vezetője külön HM utasítás alapján alakítja ki és működteti.”

14. § Az Ut. 56. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

56. § (1) A Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat (a továbbiakban: KNBSZ) és az MH Honvédkórház költségvetési gazdálkodását az Áht. és végrehajtási rendeletei, valamint a védelmi ágazat működését szabályozó törvények és végrehajtási rendeletek mellett a honvédelmi szervezet alaptevékenységére jellemző speciális ágazati törvények és végrehajtási rendeletek előírásainak figyelembevételével kell megszervezni.
(2) A KNBSZ gazdálkodásának sajátos szabályait kormányrendelet tartalmazza. A KNBSZ részére központi gazdálkodás keretében csak a HVKF és a KNBSZ főigazgatója együttműködésének részletes szabályait tartalmazó Megállapodásban rögzített anyagok, eszközök valamint szolgáltatások kerülnek biztosításra.
(3) A KNBSZ főigazgatója az érvényes jogszabályok, egyéb szabályozók és a jelen utasítás alapján a részletes gazdálkodási szabályokat saját hatáskörben állapítja meg.
(4) Az MH Honvédkórház gazdálkodási sajátosságairól külön HM utasítás rendelkezik.
(5) A (2)–(4) bekezdés szerinti szabályozókban foglalt eltérő szabályok mellett az (1) bekezdés szerinti honvédelmi szervezeteknek a HM fejezet központi gazdálkodási és ellátási rendjétől való eltérését a gazdálkodás részterületeit szabályozó HM utasítások tartalmazzák.”

15. § Az Ut. 58. §-a a következő (5) bekezdéssel egészül ki:

„(5) A 40. § (2) bekezdés b) pontja szerinti szakutasítást a HM KPH főigazgatója készíti elő úgy, hogy azt a HM VGHÁT 2012. március 31-ig kiadhassa. A szakutasítás hatálybalépését követő második napon a Honvédelmi Minisztérium fejezet egységes számviteli politikája jóváhagyásáról szóló 95/65/2001. (HK 17.) HM közlemény hatályát veszti.”

16. § Az Ut. 1. melléklete helyébe a jelen utasítás 1. melléklete lép.

17. § Az Ut.

a) 5. § (5) bekezdésében az „MH Dr. Radó György Honvéd Egészségügyi Központ (a továbbiakban: MH HEK)” szövegrész helyébe az „MH Honvédkórház”,

b) 8. § (1) bekezdésében az „a Honvédkórház – Állami Egészségügyi Központ” szövegrész helyébe az „az MH Honvédkórház”,

c) 9. § (5) bekezdésében a „pályázó szervezeteknek” szövegrész helyébe a „pályázó honvédelmi szervezeteknek”,

d) 16. § (1) bekezdésében a „HM Gazdasági Tervezési Főosztály (a továbbiakban: HM GTF)” szövegrész helyébe a „HM Gazdasági Tervezési és Szabályozási Főosztály (a továbbiakban: HM GTSZF)”,

f) 17. §-ának nyitó szövegében, valamint 49. § l) pontjában a „Magyar Köztársaság” szövegrész helyébe a „Magyarország”,

g) 43. § f) pontjában a „HM GTF-nek” szövegrész helyébe a „HM GTSZF-nek”

szöveg lép.

18. § Hatályát veszti az Ut.

c) 42. § (2) bekezdésében a „nyomon követi a költségvetési előirányzatok felhasználását” szövegrész, valamint

d) 44. § b) pontjában az „és logisztikai költségvetési” szövegrész.

19. § Ez az utasítás 2012. január 2-án lép hatályba és 2012. január 3-án hatályát veszti.

1. melléklet a 143/2011. (XII. 30.) HM utasításhoz


Központi ellátó szervezetek

a) Ellátó központok:
MH Logisztikai Ellátó Központ
MH Veszélyesanyag Ellátó Központ
MH Katonai Közlekedési Központ
MH Támogató Dandár

b) Egyéb központi ellátó szervezetek:
MH Honvédkórház
MH Légijárműjavító Üzem”
1

Az utasítás a 19. § alapján hatályát vesztette 2012. január 3. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére