• Tartalom

1422/2016. (VII. 29.) Korm. határozat

1422/2016. (VII. 29.) Korm. határozat

a rövid- és középtávú közútfejlesztések megvalósításával összefüggő egyes Korm. határozatok módosításáról1

2016.07.30.

1. Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. melléklete helyébe e határozat 1. melléklete lép.

2. Magyarország Kormánya és Nagykanizsa Megyei Jogú Város Önkormányzata közötti együttműködési megállapodás végrehajtásával összefüggő feladatokról szóló 1496/2015. (VII. 21.) Korm. határozat 2. pontja helyébe az alábbi szöveg lép:

„2. a város iparfejlesztési céljait támogatva egyetért a déli elkerülő út megvalósításával és felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert és a nemzetgazdasági minisztert, hogy tegyék meg a szükséges intézkedéseket a fejlesztés 1. ütemeként a Nagykanizsa délkeleti elkerülő út előkészítésére;”

3. A központi költségvetésből finanszírozott kiemelt közúti beruházásokról szóló 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat] bevezető szövege és 1. pontja helyébe az alábbi szöveg lép:

„1. A Kormány egyetért Sopron, Szolnok, Békéscsaba magas szintű útkapcsolatának kiépítésével, valamint, Ózd, Debrecen, Győr és Esztergom közúti kapcsolatrendszerének fejlesztésével, ennek érdekében a központi költségvetés forrásaira alapozva megvalósítani tervezi az M85 autóút Csorna–Sopron, országhatár szakaszát, az M4 gyorsforgalmi út M0–Abony (Kelet)-Törökszentmiklós közötti szakasz (Szolnok északi elkerülő) megvalósítását új Tisza-híd megépítésével, az M8 és az M44 gyorsforgalmi út Kecskemét (M5)–Nagykőrös–Békéscsaba közötti megvalósítását, a 471. főút Hajdú-Bihar megyei szakaszának fejlesztését, a 813. Győr keleti elkerülő (II. és III. ütemű) megvalósítását, a 102. gyorsforgalmi út megépítésével Esztergom M1 autópálya irányú kapcsolatának javítását (a továbbiakban: kiemelt beruházások),valamint a 23–25. sz főút Bátonyterenye–Kisterenye–Ózd szakasz előkészítését és részbeni kivitelezését.”

4. Az 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat 2. pontjában a „2017–2019. években” szövegrész helyébe a „2017–2022. években” szövegrész lép, a „Határidő: a 2017., a 2018. és a 2019. év központi költségvetés tervezése során” szövegrész helyébe a „Határidő: a 2017., a 2018., a 2019., a 2020., a 2021. és a 2022. év központi költségvetés tervezése során” szövegrész lép.

Az 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat 3. pontjában a „2016–2019. évek” szövegrész helyébe a „2016–2022. évek” szövegrész lép.

5. Az 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat az alábbi 4. ponttal egészül ki:

„4. felhatalmazza a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy a 3. pont végrehajtása során az 1. pontban rögzített projektek megvalósítására, valamint a Kormány által támogatott, Magyarország rövid- és középtávú közútfejlesztéséhez kapcsolódó, a költségvetési forrásból megvalósítani tervezett közútfejlesztési projektlista felsorolt projektek finanszírozására kötelezettséget vállaljon.”

6. A Kormány visszavonja az egyes kulcsfontosságú budapesti közlekedési beruházások előkészítésének forrásigényéről szóló 1372/2016. (VII. 20.) Korm. határozat 1. mellékletében foglalt táblázat 3. és 4. sorát.

7. A Kormány visszavonja Magyarország Kormánya és Veszprém Megyei Jogú Város Önkormányzata közötti együttműködési megállapodás végrehajtásával összefüggő feladatokról szóló 1284/2016. (VI. 7.) Korm. határozat 2. pontjának a) és b) alpontját.

8. A Kormány visszavonja a Magyarország Kormánya és Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata közötti együttműködési megállapodás végrehajtásával összefüggő feladatokról szóló 1131/2016. (III. 10.) Korm. határozat 2. pontjának bb) pontját.

9. A Kormány visszavonja a 2024. évi XXXIII. Olimpiai Játékok, valamint a XVII. Paralimpiai Játékok Budapesten történő megrendezése érdekében benyújtandó pályázathoz kapcsolódó „Olimpiai városrendezési, elhelyezési és helyszínterv” jóváhagyásáról és a versenyhelyszínek megközelítését szolgáló közlekedési infrastruktúra-fejlesztésekről szóló 1054/2016. (II. 15.) Korm. határozat 1. mellékletében foglalt táblázat 2. és 3. sorát.

10. A Kormány visszavonja a Magyarország Kormánya és Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata közötti együttműködési megállapodás végrehajtásával összefüggő feladatokról szóló 1936/2015. (XII. 12.) Korm. határozat 1. pont c) alpontját.

11. A Kormány visszavonja a központi költségvetésből finanszírozott közúti beruházásokról szóló 1010/2015. (I. 20.) Korm. határozat módosításáról szóló 1871/2015. (XII. 2.) Korm. határozatot.

12. A Kormány visszavonja a 2014–2020-as programozási időszak országos jelentőségű közúti, vasúti és vízi közlekedési, városi és elővárosi közlekedési fejlesztéseinek indikatív listájáról szóló 1696/2014. (XI. 26.) Korm. határozat

a) 1. pontját és 1. mellékletét, valamint

b) 4. melléklete „1/C CEF (Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz) projektek” megnevezésű táblázatának „M3” megjelölésű [Vásárosnamény–Beregdaróc, országhatár között (2×1) – előkészítés (2018-ig)] és „M2” megjelölésű [Vác–Hont, Parassapuszta, országhatár között (2×1) – előkészítés (2018-ig)] sorát.

13. A Kormány visszavonja az M43 autópálya országhatárig történő kiépítéséhez kapcsolódó intézkedésekről szóló 1221/2014. (IV. 8.) Korm. határozatot.

14. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

1. melléklet az 1422/2016. (VII. 29.) Korm. határozathoz


Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program nevesített kiemelt projektjei

Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program nevesített kiemelt projektjei

 

A

B

C

D

E

1.

Felhívás azonosító jele

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)

Szakmai elvárások

2.

IKOP-1.1.0-15

M86 Csorna–Hegyfalu közötti szakasz megvalósítása – szakaszolt projekt

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság (a továbbiakban:
NIF Zrt.)

15,8
(92,33% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autóút építése.

3.

IKOP-1.1.0-15

8. sz. főút Székesfehérvár–Feketehegy elkerülő megvalósítása – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

1,73
(78,7% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos emelt sebességű főút építése.

4.

IKOP-1.1.0-15

8. sz. főút Várpalota elkerülő I. ütem megvalósítása – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

11,22
(78,7% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos emelt sebességű főút építése.

5.

IKOP-1.1.0-15

A TEN-T közúti hálózat közlekedésbiztonságának, szolgáltatási színvonalának, fenntarthatóságának javítását célzó, az üzemeltetési, fenntartási telephelyek fejlesztése – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

2,1
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

A támogatást igénylő azon üzemmérnökségeinek fejlesztése, amelyek 2016-tól transzeurópai közlekedési hálózat (a továbbiakban: TEN-T) részét képező autópályák üzemeltetési feladatait is ellátják (Szombathely, Csorna, Szolnok).

6.

IKOP-1.1.0-15

M7 Érd, Iparos úti csomópont megvalósítása– szakaszolt projekt

NIF Zrt.

0,654
(támogatási intenzitás: 100%)

Az M7 autópálya érdi csomópontjának és a kapcsolódó utak kapacitásbővítésének kivitelezése.

7.

IKOP-1.1.0-15

M0 autóút kiegészítő munkái – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

3,27
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

M7–M0 gyorsforgalmi utak törökbálinti csomópontjának átépítése és az M0 útgyűrű déli szektor 3+200–11+650 kilométerszelvényei közötti zajárnyékoló fal kivitelezése.

8.

IKOP-1.1.0-15

Zalakomári pihenő tengelysúlymérő állomás megvalósítása-szakaszolt projekt

NIF Zrt.

0,45
(támogatási intenzitás: 100%)

Kétoldali tengelysúlymérő és össztömegmérő állomások kialakítása.

9.

IKOP-1.1.0-15

M4 autópálya Berettyóújfalu–Nagykereki, országhatár közötti szakasz megvalósítása

NIF Zrt.

69,66
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autópálya építése két építési ütemre bontva: „M4 autópálya Berettyóújfalu – 47. sz. főút (2+550-5+500) szakasz” között és „M4 autópálya Berettyóújfalu–Nagykereki, országhatár közötti szakasz” megvalósítása a 47. sz. főút – Nagykereki oh. (5+500-32+038) között.

10.

IKOP-1.1.0-15

M35 autópálya (I. ütem) 4. sz. főút – 481. sz. főút közötti szakasz és a 481. sz. főút megvalósítása” valamint M35 autópálya (II. ütem) 481. sz. főút – Berettyóújfalu közötti szakasz megvalósítása

NIF Zrt.

67,5
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autópálya építése és a 481. számú főút építése.

11.

IKOP-1.1.0-15

M34 gyorsforgalmi út Vásárosnamény–Záhony közötti szakasz előkészítése

NIF Zrt.

2,67
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autóút előkészítése.

12.

IKOP-1.1.0-15

M0 autóút Déli szektor fejlesztése, rekonstrukciója (I. ütem)
(Deák Ferenc mederhíd felszerkezet cseréje nélkül)

NIF Zrt.

27,69
(támogatási intenzitás: 100%)

Burkolatcsere, út- és műtárgy-rekonstrukció kivitelezése.

13.

IKOP-1.1.0-15

M1 autópálya, Lajta, tengelysúlymérő állomás megvalósítása

NIF Zrt.

4,02
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

Irányonként egy-egy tengelysúlymérő állomás kiépítése.

14.

IKOP-1.1.0-15

M6 autópálya Bóly–Ivándárda, országhatár közötti szakasz megvalósítása Villányi csomóponttal

NIF Zrt.

48,7
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

2x2 sávos autópálya építése villányi csomóponttal.

15.

IKOP-1.1.0-15

62. sz. főút Szabadegyháza-ipartelep elkerülő szakasz megvalósítása

NIF Zrt.

2,63
(77,39% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x1 sávos főút építése.

16.

IKOP-1.1.0-15

M1 autópálya Hegyeshalom, országhatár átkelési szakasz akadálymentesítés megvalósítása

NIF Zrt.

5,0
(támogatási intenzitás: 100%)

A határátkelőhely területén a határ akadálymentes átlépése érdekében a korábbi határellenőrzést szolgáló létesítmények megszüntetése. A projekt tervezése során meg kell oldani az autópálya folyamatos, főpályaként történő átvezetését, a pályáról való határ előtti le- és felhajtás biztosításával, valamint az egyéb területek hasznosítását, a tervezett fejlesztések figyelembevételét, az ellenőrzés lehetőségének biztosítását. A projekt megvalósítása révén a schengeni határok átjárhatóságát lassító határállomás területének rehabilitálását, ezzel párhuzamosan az átkelési sebesség jelentős növelését is el kell végezni.

17.

IKOP-1.1.0-15

M30 autópálya Miskolc–Tornyosnémeti projekt megvalósítása

NIF Zrt.

147,6
(90% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autópálya építése.

18.

IKOP-1.1.0-15

M9 autóút Vasvár–Zalaegerszeg projekt előkészítése (M75 csomóponttal)

NIF Zrt.

3,96
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autóút építésének előkészítése (tervezés).

19.

IKOP-1.1.0-15

M2 gyorsforgalmi út megvalósítása Budapest–Vác között

NIF Zrt.

35,55
(90% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autópályává fejleszthető autóút építése bekötőutak nélkül.

20.

IKOP-1.1.0-15

8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem megvalósítása

NIF Zrt.

5,14
(78,7% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

A 8. számú főút Várpalotát elkerülő szakasza
I. üteme keretében elkészült útszakasznak
a 8. számú főút eredeti nyomvonalába történő visszakötésének megépítése külön szintű pétfürdői csomópont építésével.

21.

IKOP-1.1.0-15

M0 autóút Északi szektor, 11.– 10. sz. főutak közötti szakasz előkészítése (tervezés)

NIF Zrt.

1,74
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

2x2 sávos, részben alagútban vezetett autóút építésének előkészítése (tervezés).

22.

IKOP-1.1.0-15


M0 autóút Nyugati szektor, 10. sz. főút–
M1 autópálya közötti szakasz előkészítése

NIF Zrt.

0,683
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

2x2 sávos, részben alagútban vezetett autóút építésének előkészítése (megvalósíthatósági tanulmány és környezeti hatástanulmány elkészítése).

23.

IKOP-1.1.0-15

M30 autóút Tornyosnémeti-országhatár közötti szakasz megvalósítása

NIF Zrt.

4,32
(90% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autóút építése.

24.

IKOP-1.1.0-15


55. sz. főút megvalósítása Mórahalom elkerülő megyehatár közötti szakaszán 115 kN tengelyterhelésre történő burkolat megerősítés és a főúttal párhuzamosan kerékpárút kivitelezési munkáinak elvégzése

NIF Zrt.

5,79
(75,14% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Az 55. számú főút burkolatának 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése, és a főúttal párhuzamos kerékpárút kivitelezése.

25.

IKOP-1.1.0-15


M7 autópálya és 710. sz. főút csomópontjának kialakítása, 710. sz. főúti bekötéssel

NIF Zrt.

6,2
(93% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Az M7 autópálya és a 710. számú főút csomópontjának kialakítása, valamint a 710. számú főúti bekötés megvalósítása.

26.

IKOP-1.1.0-15


86. számú főút Szombathely és Egyházasdaróc közötti szakaszának 2x2 sávos úttá történő fejlesztésének előkészítése

NIF Zrt.

2,00
(becsült támogatási intenzitás:100%)

2x2 sávos főút előkészítése (tervezés, engedélyezés).

27.

IKOP-1.1.0-15


Mogyoród térség közúti kapcsolatainak fejlesztése, M3–M31-es autópálya átkötés,
2101 j. út – tervezett M3-as autópálya csomópont átkötése

NIF Zrt.

5,00
(becsült támogatási intenzitás: 100%)

Az M3 autópályán csomópont, továbbá e csomópont és a 2101. jelű összekötő út közötti útszakasz kiépítése.

28.

IKOP-1.1.0-15

Építési engedélyezési eljárás nélkül megvalósítható közlekedésbiztonsági beruházások a gyorsforgalmi úthálózaton – szakaszolni tervezett projekt

MK NZrt.

1,01
(támogatási intenzitás: 100%)

A közlekedésbiztonságot javító beton terelőfalak építése az M3, az M5 és az M7 autópálya egyes szakaszain

29.

IKOP-1.1.0-15


M8 autóút Körmend–Rábafüzes országhatár szakasz 2x1 sávos előkészítése és építése

NIF Zrt.

51,2
(támogatási intenzitás: 100%)

2x1 sávos autóút előkészítése és építése.

30.

IKOP-2.1.0-15

Bajánsenye–Boba ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

0,91
(támogatási intenzitás: 100%)

Az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer 2. szintjének megfelelő (a továbbiakban: ETCS2) biztosítóberendezés telepítése.

31.

IKOP-2.1.0-15

Gyoma–Békéscsaba biztosítóberendezés korszerűsítése és Békéscsaba vasútállomás, Ferencváros–Lőkösháza ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése (III/I.b. ütem) – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

13,53
(támogatási intenzitás: 100%)

Biztosítóberendezés korszerűsítése és komplex állomásfejlesztés, a Ferencváros–Lőkösháza vonalszakaszon ETCS2 biztosítóberendezés telepítése.

32.

IKOP-2.1.0-15

GSM-R távközlési hálózat kiépítése – szakaszolt projekt

NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

6,46
(támogatási intenzitás: 100%)

Európai uniós fejlesztésű rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése
905 kilométeren.

33.

IKOP-2.1.0-15

GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem előkészítés

NIF Zrt.

0,5
(támogatási intenzitás: 100%)

Európai uniós fejlesztésű rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése
1454 kilométeren, Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (a továbbiakban: CEF) révén finanszírozott projekt előkészítése.

34.

IKOP-2.1.0-15

Ferencváros–Székesfehérvár ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

3,6
(támogatási intenzitás: 100%)

ETCS2 biztosítóberendezés telepítése.

35.

IKOP-2.1.0-15

Székesfehérvár vasútállomás korszerűsítése – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

11,04
(támogatási intenzitás: 100%)

Az állomás vasúti pályájának és biztosítóberendezésének korszerűsítése, valamint ETCS2 biztosítóberendezés kiépítése.

36.

IKOP-2.1.0-15

GYSEV központi forgalomirányítás kiépítése – szakaszolt projekt

Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: GYSEV Zrt.)

2,8
(támogatási intenzitás: 100%)

Központi forgalomirányító berendezés telepítése.

37.

IKOP-2.1.0-15

Szombathely–Zalaszentiván vasútvonal korszerűsítése

GYSEV Zrt.

15,0
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasútvonal villamosítása, peronépítés, biztosítóberendezés-átalakítás, pályaépítés és vágányhálózati módosítások.

38.

IKOP-2.1.0-15

Nagyút–Mezőkeresztes-Mezőnyárád szűk keresztmetszet kiváltás (nyíltvonal) – szakaszolt projekt

MÁV Magyar Államvasutak Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: MÁV Zrt.)

0,3
(támogatási intenzitás: 100%)

Az állomások közötti nyíltvonali pályaszakaszok helyreállítása a kiépítéskori 120 km/óra sebességre. Nagygépes alépítmény-megerősítés és felépítménycsere, felsővezetéki oszlopok részleges kiváltása.

39.

IKOP-2.1.0-15

Állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálat fejlesztési program (Kormányablakok) – szakaszolt projekt

MÁV Zrt.

6,7
(támogatási intenzitás: 100%)

Vasútállomások felvételi épületének tervezése, engedélyeztetése és korszerűsítése.
Integrált ügyfélszolgálatok tervezése és kivitelezése nagyobb forgalmú vasúti állomásépületekben.

40.

IKOP-2.1.0-15

Infrastruktúra és gördülőállomány karbantartó szoftver és IT alkalmazás konszolidáció – szakaszolt projekt

MÁV Zrt. és MÁV-START Vasúti Személyszállító Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: MÁV-START Zrt.) konzorciuma

1,07
(támogatási intenzitás: 100%)

Szoftverfejlesztés, amivel az üzemeltetési, karbantartási, felújítási folyamatok áttekinthetőbbé és optimalizálhatóvá, a vonatkozó anyagigények, gépigények időben tervezhetőkké válnak. A cégcsoport szintjén egységes irányítási rendszer kialakítása, a lehető legnagyobb költséghatékonyság érdekében.

41.

IKOP-2.1.0-15

MÁV Zrt. közlekedésbiztonsági projektjei – szakaszolt projekt

MÁV Zrt.

5,11
(támogatási intenzitás: 100%)

1. A vasúti átjárók biztonságának növelése [szintbeni közút–vasút kereszteződések biztonságának növelése (Sorompó I–II. program), vonatérzékelés korszerűsítési projekt, vasúti átjáróban videómegfigyelő rendszer telepítése (V-tanú)],
2. diagnosztikai és monitoring rendszerek [járműdiagnosztikai rendszer (hőnfutásjelző, tengelyterhelés mérő, űrszelvény vizsgáló berendezés), valamint Videós Pályafelügyeleti Rendszer (VPR)] telepítése.

42.

IKOP-2.1.0-15

Érden a Szent István utcai – TEN-T vasútvonalak feletti – felüljárók építése

NIF Zrt.

1,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A 30a és a 40a vasútvonal felett közúti felüljárók létesítése, és a kapcsolódó útépítés, útfelújítás elvégzése.

43.

IKOP-2.1.0-15

9 db 200 férőhelyes motorvonat beszerzése a 30a-20 sz., illetve a 80 sz. vasútvonalakra

MÁV-START Zrt.

16,31
(támogatási intenzitás: 100%)

A projekt 9 db 200 ülőhelyes, 160 km/h sebességű elővárosi villamos motorvonat beszerzésére irányul, ETCS2 felszereltséggel.

44.

IKOP-2.1.0-15

6 db 200 férőhelyes motorvonat beszerzése
az 1. sz. vasútvonalra

MÁV-START Zrt.

10,89
(támogatási intenzitás: 100%)

A projekt 6 db 200 ülőhelyes, 160 km/h sebességű elővárosi villamos motorvonat beszerzésére irányul, ETCS2 felszereltséggel.

45.

IKOP-2.1.0-15

Szűk keresztmetszet kiváltás előkészítése a MÁV hálózatán

NIF Zrt.

3,0
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasútvonalak sebességkorlátozásainak megszüntetését, kiépítéskori állapot helyreállítását célzó felújítások megvalósíthatósági és engedélyezési tervek készítése.

46.

IKOP-2.1.0-15

Vámosgyörk–Mezőkeresztes-Mezőnyárád szűk keresztmetszet kiváltás (állomások)

NIF Zrt.

10,8
(támogatási intenzitás: 100%)

Állomási átmenő vágányok alépítményének megerősítése és felépítményének cseréje, kitérőkörzetek és peronok felújítása, akadálymentesítése.

47.

IKOP-2.1.0-15

Szántód-Kőröshegy–Balatonszentgyörgy vasútvonal korszerűsítése és kiegészítő munkák elvégzése

NIF Zrt.

72,41
(támogatási intenzitás: 100%)

Szántód-Kőröshegy–Balatonszentgyörgy között a pálya és a biztosítóberendezés korszerűsítése, részleges második vágány (Balatonszemes és Balatonlelle felső között) kiépítése. Lepsény és Siófok állomásokon sínkorona felett 55 cm magas peronok kiépítése, a Lepsény–Szántód-Kőröshegy vonalszakaszon kiegészítő alépítményi és magasépítményi munkák elvégzése.

48.

IKOP-2.1.0-15

Sopron–Szombathely–Szentgotthárd ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése

GYSEV Zrt.

10,0
(támogatási intenzitás: 100%)

ETCS2 biztosítóberendezés telepítése.

49.

IKOP-2.1.0-15

Püspökladány–Ebes–Apafa vasútvonal korszerűsítése, Debrecen állomás részleges átépítése és Szajol–Debrecen–Apafa vasútvonalon ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése

NIF Zrt.

127,5
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályarekonstrukció és ETCS2 biztosítóberendezés telepítése Szajol–Debrecen–Apafa között. Cél a 160 km/órás sebesség bevezetése. Debrecen állomás vasúti pályájának és felsővezetékének korszerűsítése, a Domino D70 típusú biztosítóberendezést átalakítása, magasépítmény nélkül, az intermodális csomóponttal összhangban.

50.

IKOP-2.1.0-15

Vasúti vontatási energiaellátás fejlesztése a MÁV hálózatán

NIF Zrt.

10,0
(támogatási intenzitás: 100%)

18 vontatási alállomás felújítása és bővítése, felsővezetéki rendszer felújítása a hálózat túlterhelésének és feszültségleesések csökkentése érdekében.

51.

IKOP-2.1.0-15

MÁV 300–600 férőhelyes motorvonatok beszerzése

MÁV-START Zrt.

82,2
(támogatási intenzitás: 100%)

30 db 300–600 ülőhelyes, 160 km/h sebességű elővárosi villamos motorvonat beszerzése ETCS2 felszereltséggel.

52.

IKOP-2.1.0-15

GYSEV motorvonat beszerzés

GYSEV Zrt.

18,5
(támogatási intenzitás: 100%)

10 db villamos-motorvonat beszerzése.

53.

IKOP-2.1.0-15

Szombathely vasútállomás korszerűsítése

GYSEV Zrt.

29,9
(támogatási intenzitás: 100%)

Komplex állomási korszerűsítés.

54.

IKOP-2.1.0-15

Közlekedésbiztonság javítási program a MÁV hálózatán II. ütem – Közlekedésbiztonságot és pályakapacitást növelő technológiai fejlesztések és eszközök

NIF Zrt.

18,1
(támogatási intenzitás: 100%)

Szintbeli közúti-vasúti átjárók közlekedésbiztonsági fejlesztése. Pályakapacitást növelő és vasútüzemi hatékonyságot javító vasúti eszközök, fejlesztések.

55.

IKOP-2.1.0-15

Hídrekonstrukciós program I. ütem

NIF Zrt.

8,1
(támogatási intenzitás: 100%)

9 híd átépítésének előkészítése és kivitelezése.

56.

IKOP-2.1.0-15

Déli összekötő vasúti Duna-híd korszerűsítésének előkészítése

NIF Zrt.

1,24
(támogatási intenzitás: 100%)

Tanulmányszintű vizsgálat kitekintéssel CEF kivitelezési pályázathoz: vasúti pálya és műtárgyak újjáépítésének és kapacitásbővítésének előkészítése.

57.

IKOP-2.1.0-15

Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér kötöttpályás kapcsolatának kialakításának előkészítése

NIF Zrt.

1,7
(támogatási intenzitás: 100%)

Tanulmányszintű vizsgálat és tervezés CEF kivitelezési pályázathoz: kétvágányú, villamosított vasútvonal építés új nyomvonalon.

58.

IKOP-2.1.0-15

Győr-Gönyű Országos Közforgalmú Kikötő infrastrukturális továbbfejlesztése – szakaszolt projekt

Észak-dunántúli Vízügyi Igazgatóság

2,92
(támogatási intenzitás: 95,39%)

A projekt célja függőleges partfal kialakítása, partfalak mögötti területek kiépítése, közvetlen vasúti rakodás és darupálya kialakítása, kapcsolódó közúti kiszolgálás fejlesztése és közművesítés kiépítése a trimodalitás megvalósítása érdekében.

59.

IKOP-2.1.0-15

MAHART Mobil Árvízvédelmi Gát

MAHART-
Szabadkikötő Zrt.

1,36
(támogatási intenzitás: 100%)

A projekt célja az árvízvédelmi védvonalon mobilgát építése a teljes kikötői infrastruktúra csepeli szabadkikötői területén, különösen a Közlekedés Operatív Programból finanszírozott fejlesztések, és a környező városrészek védelme érdekében, továbbá kapcsolódó töltésépítési és gátkorona burkolatépítési feladatok, valamint gátelemek tárolásához szükséges csarnoképület építése.

60.

IKOP-2.1.0-15

Új országos közforgalmú kikötő kiépítése Mohácson

Mohács Város Önkormányzata

4,75
(támogatási intenzitás: 94%)

A Duna 1448+660–1449+000 folyamkilométer-szelvények közötti szakaszán új kikötőterület kiépítése.

61.

IKOP-2.1.0-15

Bajai Közforgalmú Kikötő létesítése

Bajai Országos Közforgalmú Kikötőműködtető Korlátolt Felelősségű Társaság

3,66
(támogatási intenzitás: 95,14%)

A projekt célja az úthálózat és parkoló-, rakodóterületek felújítása, partfal helyreállítása, valamint a hulladékok kezelésére alkalmas terület kialakítása.

62.

IKOP-2.1.0-15

Személyforgalmi kikötők támogatására vonatkozó projektcsomag

MAHART – PassNave Személyhajózási Korlátolt Felelősségű Társaság

0,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A Duna, mint TEN-T útvonal személyszállítási színvonalának megőrzése és kapacitásának fejlesztése.

63.

IKOP-2.1.0-15

Balatoni vasútállomások rekonstrukciója

NIF Zrt.

1,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A TEN-T vasútvonalon lévő balatoni vasútállomások korszerűsítése.

64.

IKOP-2.1.0-15

Püspökladány–Biharkeresztes szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás

NIF Zrt.

23,8
(támogatási intenzitás: 100%)

Vasút-villamosítás és kapcsolódó pályaépítési munkák.

65.

IKOP-2.1.0-15

Zalaszentiván–Nagykanizsa szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás

NIF Zrt.

20,6
(támogatási intenzitás: 100%)

Vasút-villamosítás és kapcsolódó pályaépítési munkák.

66.

IKOP-3.1.0-15

Budapest villamos- és trolibusz járműprojekt
I. ütem (kapcsolódó kocsiszín infrastruktúrával) – szakaszolt projekt

BKK Budapesti Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: BKK Zrt.)

26,75
(99,44% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

12 db 56 méter hosszúságú, 10 db 34 méter hosszúságú villamos beszerzése és a kapcsolódó infrastruktúra (kocsiszínek, dél-budai akadálymentesítés) fejlesztése.

67.

IKOP-3.1.0-15

Budapest–Esztergom vasútvonal kiegészítő fejlesztések – szakaszolt projekt

NIF Zrt.

3,4
(támogatási intenzitás: 100%)

Bécsi úti külön szintű keresztezés, Angyalföld–Újpest 2. vágány kiépítése. A HÉV Aquincum megállóhelye peronjának áthelyezése, Angyalföld vasútállomás közvetlen átszállási kapcsolatainak fejlesztése új villamosmegálló létrehozásával és autóbuszmegálló áthelyezésével.

68.

IKOP-3.1.0-15

Rákosrendező–Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése

NIF Zrt.

20,3
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasútvonal jelenlegi nyomvonalának villamosítása. Angyalföld állomáson 2 db magasperon építése, új biztosítóberendezés létesítése és az állomás vágányhálózatának átépítése. Rákosrendező–Angyalföld között a kétvágányú vasúti pálya átépítése korrekciós nyomvonalon.

69.

IKOP-3.1.0-15

Kelenföldi pályaudvar térségben P+R parkolók építése – szakaszolt projekt

Budapest Főváros Önkormányzata

1,65
(támogatási intenzitás: 100%)

A projekt keretében 1500 db P+R parkoló tervezését és építését végzik el a következő helyszíneken:
a) Kelenföldön, vasúti vágányok helyén,
b) Kelenföldön, az Etele téri oldalon,
c) Kelenföldön, őrmezői oldalon az autóbusz-végállomásnál,
d) a Gyergyótölgyes úton.

70.

IKOP-3.1.0-15

M4 metró, M1–M7 autópálya Kelenföldi pályaudvar térsége, nyugati kijárat,
M1–M7 autópálya bevezetés módosított csomópontjának előkészítése és megvalósítása átszállási csomópont – szakaszolt projekt

Budapest Főváros Önkormányzata

1,7
(támogatási intenzitás: 100%)

A projekt célja az M1–M7 autópálya fővárosi bevezető szakaszán módosított csomópont megvalósításához szükséges kiviteli tervek elkészítése és a módosított csomópont kivitelezése.

71.

IKOP-3.1.0-15

M3 metró vonal infrastruktúra rekonstrukciója

Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

137,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A budapesti M3-as metróvonal Kőbánya-Kispest és Újpest központ állomások közötti vágányfelépítmény, alagútszerkezet, áramellátás, mozgólépcsők, távközlés, felügyeleti rendszerek és az állomások, valamint a Kőér utcai járműtelep rekonstrukciója, az állomások egy részének akadálymentesítése.

72.

IKOP-3.1.0-15

Külső Bécsi úti villamosvonal (Vörösvári út–
Aranyvölgy)

Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet

10,2
(támogatási intenzitás: 100%)

A villamosvonal meghosszabbítása a Bécsi úton a Vörösvári út és a Budapest–Esztergom vasútvonal Aranyvölgy megállóhelye között, valamint kapcsolódó P+R, B+R parkolók és helyközi autóbusz számára megállóhely létesítése.

73.

IKOP-3.1.0-15

Kelenföld intermodális központ (Kelenföld/Őrmező)

Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet

5,1
(támogatási intenzitás: 100%)

Kelenföld-Őrmezőn új, fedett autóbusz-terminál létesítése, ami az építménykomplexum elhagyása nélkül teszi lehetővé az átszállást az M4-es metró, valamint a fővárosi közösségi közlekedés és a helyközi autóbuszok járatai között.

74.

IKOP-3.1.0-15

1-es villamos meghosszabbítása az Etele térig

BKK Zrt.

8,5
(támogatási intenzitás: 100%)

Az 1-es villamos meghosszabbítása a Fehérvári úttól Budapest-Kelenföld pályaudvarig, három új megállóhely építése.

75.

IKOP-3.1.0-15

A városi közlekedési eszközváltási pontokhoz kapcsolódó P+R parkolók építése Budapesten

BKK Zrt.

3,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Budapesti gyorsvasúti hálózathoz csatlakozó P+R rendszerű parkolók létesítése.

76.

IKOP-3.1.0-15

Érd megyei jogú város közösségi közlekedésének fejlesztése

Érd Megyei Jogú Város Önkormányzata

1,2
(támogatási intenzitás: 100%)

15 db városi autóbusz beszerzése és kapcsolódó közösségi közlekedési fejlesztések Érden.

77.

IKOP-3.2.0-15

Kecskemét város közösségi közlekedés fejlesztése, átalakítása – zéró emissziós zóna megteremtése soros hibridhajtású alacsonypadlós autóbuszok beszerzésével – szakaszolt projekt

Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata

0,64
(94,35% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

25 db hibrid autóbusz beszerzése, a hozzájuk tartozó telephely, a telephelyhez vezető utak és 77 db megállóhely kivitelezése. A megállóhelyek intelligens utastájékoztatási rendszerrel való felszerelése.

78.

IKOP-3.2.0-15

Kaposvár megyei jogú város közösségi közlekedésének fejlesztése keretében 25 db földgázmotor (CNG – Euro 6 szabvány) hajtású alacsonypadlós szóló, és 15 db azonos kivitelű, földgázmotor (CNG – Euro 6 szabvány) hajtású, a szóló autóbusszal azonos típuscsaládba tartozó, alacsonypadlós csuklós autóbusz szállítása, üzembe helyezése – szakaszolt projekt

A KAPOS HOLDING Közszolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a Kaposvári Tömegközlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság konzorciuma

4,06
(97,5% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Helyi közösségi közlekedési komplex autóbusz telephely kivitelezése a 40 db sűrített földgáz (a továbbiakban: CNG) hajtású autóbusz, és Kaposvár megyei jogú város közösségi közlekedését kiszolgáló környezetbarát meghajtású autóbuszok számára.

79.

IKOP-3.2.0-15

Rákosrendező–Esztergom vasútvonal villamosítása, biztosítóberendezés korszerűsítése

NIF Zrt.

25,4
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasútvonal jelenlegi nyomvonalának villamosítása és új biztosítóberendezés létesítése. Esztergom állomás részleges átépítése, Esztergom állomás mellé buszpályaudvar áttelepítése, Dorog állomáson a buszforduló kiépítése. Dorog, Leányvár, Esztergom-Kertváros és Esztergom állomásokon a biztosítóberendezés korszerűsítése.

80.

IKOP-3.2.0-15

Szeged–Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer megvalósítása

NIF Zrt.

13,25
(támogatási intenzitás: 100%)

Szeged–Hódmezővásárhely közötti városi-elővárosi tram-train rendszer kiépítése, Hódmezővásárhelyen villamos vonal kialakítása.

81.

IKOP-3.2.0-15

Szeged–Hódmezővásárhely tram-train rendszer – járműbeszerzés

MÁV-START Zrt.

10,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Szeged–Hódmezővásárhely tram-train vonalra 8 db jármű beszerzése.

82.

IKOP-3.2.0-15

Szeged–Hódmezővásárhely–Békéscsaba–Gyula szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás

NIF Zrt.

43,2
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasútvonal villamosítása és kapcsolódó pályaépítési munkák.

83.

IKOP-3.2.0-15

Debrecen–Mátészalka pályarekonstrukció I. üteme

NIF Zrt.

13,2
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályarekonstrukció, szűk keresztmetszet kiváltása.

84.

IKOP-3.2.0-15

Debrecen–Mátészalka pályarekonstrukció
II. üteme

NIF Zrt.

18,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályarekonstrukció, szűk keresztmetszet kiváltása.

85.

IKOP-3.2.0-15

Debreceni intermodális személyszállítási központ létrehozása

NIF Zrt.

21,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Utazási módváltási kapcsolatok fejlesztése Debrecen vasúti pályaudvarához kapcsolódóan.

86.

IKOP-3.2.0-15

A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése

A KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság, Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Részvénytársaság konzorciuma

10,0
(támogatási intenzitás: 100%)

A személyszállítási közszolgáltatások lebonyolításához szükséges
a) állomási, megállóhelyi vagy járműveken elhelyezendő utas-tájékoztatási rendszerek (hardver, szoftver), és a központi rendszerek,
b) forgalomirányítási rendszerek (járművek fedélzeti egységei, egyéb kiszolgáló infrastruktúrák és központi forgalomirányító rendszerek),
c) jegy- és bérletrendszerekhez szükséges állomási, megállóhelyi, járműven elhelyezendő eszközök (automaták, fedélzeti egységek, jegykiadók, validátorok stb.), illetve a kapcsolódó infrastruktúrák és központi rendszerek (hardver és szoftver) fejlesztése.

87.

IKOP-3.2.0-15

Debrecen–Nyírábrány vasútvonal korszerűsítésének előkészítése

NIF Zrt.

1,2
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályarekonstrukciós projekt előkészítése.

88.

IKOP-3.2.0-15

Mezőzombor–Sátoraljaújhely vasútvonal szűk keresztmetszet kiváltás és villamosítás

NIF Zrt.

21,1
(támogatási intenzitás: 100%)

Vasútvonal villamosítása és pályafelújítás.

89.

IKOP-3.2.0-15

Szeged–Makó vasúti elővárosi közlekedés fejlesztése, vegyesforgalmú Tisza-híd építése

NIF Zrt.

15,5
(támogatási intenzitás: 100%)

Szeged és Újszeged vasútállomások között vasúti kapcsolat megteremtése vegyesforgalmú Tisza-híd építésével.

90.

IKOP-3.2.0-15

Szombathely–Kőszeg vasútvonal korszerűsítése

GYSEV Zrt.

2,4
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályarekonstrukció, forgalmi kitérők beépítése.

91.

IKOP-3.2.0-15

Fonyód–Kaposvár vasútvonal korszerűsítése

NIF Zrt.

15,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Pályakorszerűsítés és elővárosi szolgáltatások fejlesztése.

92.

IKOP-3.2.0-15

Balatoni vasútállomások rekonstrukciója

NIF Zrt.

2,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A TEN-T-n kívüli vasútvonalon lévő balatoni vasútállomások korszerűsítése

93.

IKOP-3.2.0-15

Szabadbattyán–Tapolca–Keszthely szűk keresztmetszet kiváltás, villamosítás és központi forgalomirányítás megvalósítása a Balaton körül I. ütem (Szabadbattyán–Aszófő) előkészítése és kivitelezése és a II. ütem előkészítése

NIF Zrt.

25,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Vasútvonalak villamosítása a szükséges egyéb kiegészítő munkálatokkal, valamint központi forgalomirányítás megvalósítása a Balaton körül. Az elektromos vasúti kör és központi forgalomirányítás I. ütemének előkészítése és megvalósítása, továbbá II. ütemének megvalósításához szükséges előkészítési feladatok.

94.

IKOP-3.2.0-15

Balatoni közlekedési rendszer összehangolása

KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és Balatoni Integrációs és Fejlesztési Ügynökség Közhasznú Nonprofit Korlátolt felelősségű Társaság konzorciuma

1,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A közösségi közlekedés előnyben részesítését célzó közlekedési rendszer összehangolása.

95.

IKOP-3.2.0-15

Nyíregyháza megyei jogú város közösségi közlekedésének fejlesztése érdekében 47 db új autóbusz (41 db CNG és 6 db elektromos meghajtású) beszerzése, és töltőállomás létesítése

Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzata

5,0
(támogatási intenzitás: 100%)

41 db CNG és 6 db elektromos hajtású új autóbusz beszerzése, valamint a kapcsolódó töltőállomás kivitelezése.

96.

IKOP-3.2.0-15

Kaposvár megyei jogú város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása a megyeszékhely vasúti elővárosi körzetében I. ütem

A Kaposvári Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a NIF Zrt. konzorciuma

10,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.

97.

IKOP-3.2.0-15

Nyíregyháza megyei jogú város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása a megyeszékhely vasúti elővárosi körzetében I. ütem

NIF Zrt.

6,0
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.

98.

IKOP-3.2.0-15

Paks város közösségi közlekedés fejlesztése

Paks Város Önkormányzata

1,7
(támogatási intenzitás: 100%)

10 db elektromos autóbusz beszerzése és a működtetéshez szükséges energetikai ellátó és kiszolgáló infrastruktúra kiépítése.

99.

IKOP-3.2.0-15

Balatoni települések közösségi közlekedésének fejlesztése

Balatonfüred Város Önkormányzatának, Siófok Város Önkormányzatának és Keszthely Város Önkormányzatának konzorciuma

2,0
(támogatási intenzitás: 100%)

Elektromos autóbuszok beszerzése Balatonfüred, Siófok és Keszthely számára.

100.

IKOP-3.2.0-15

Miskolc Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása

NIF Zrt.

7,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.

101.

IKOP-3.2.0-15

Székesfehérvár Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása

NIF Zrt.

6,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.

102.

IKOP-3.2.0-15

Tatabánya Megyei Jogú Város – Bicske vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása

NIF Zrt.

11,5
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.

103.

IKOP-4.1.0-15

47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása

NIF Zrt.

22,13
(75,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Fejleszthető 2x1 sávos országos főút építése.

104.

IKOP-4.1.0-15

83. sz. főút M1–Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése

NIF Zrt.

79,2
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Győr és Pápa között főút kiépítése a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításával, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő fejlesztése.

105.

IKOP-4.1.0-15

48. sz. főút Debrecen–Nyírábrány, országhatár szakasz fejlesztése

NIF Zrt.

15,66
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

A 2x1 sávos főút burkolatának 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése, Debrecen belterület 2x2 sávos fejlesztés, illetve kapacitásbővítés

106.

IKOP-4.1.0-15

21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése

NIF Zrt.

31,5
(100% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Gyorsúttá fejleszthető 2x2 sávos, fizikai elválasztással rendelkező főút kiépítésének folytatása.

107.

IKOP-4.1.0-15

R67 gyorsút M7-Balatonlelle-Kaposvár közötti szakasz kiépítése

NIF Zrt.

26,2
(82,10% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos – autóúttá fejleszthető – gyorsút építése.

108.

IKOP-4.1.0-15

M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)

NIF Zrt.

40,5
(90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2x2 sávos autóút építése, a 2502 j. út átkötésének és a 252. sz. főút rekonstrukció kiépítése


1

A határozat a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2016. július 31. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére